Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار یونس عبدی بعدازظهر امروز در مراسم تشییع شهید محمد آقالر اظهار داشت: لحظات شیرین و ناراحت کننده‌ای بود که مادری که پس از ۳۳ سال به فرزندش رسید؛ وظیفه نیروی انتظامی در ۸ سال دفاع مقدس حفظ امنیت کشور بوده و بیش از ۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب شد.

مدیرکل امور ایثارگران ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی پس از جنگ تاکنون بیش از ۵ هزار شهید را در تامین امنیت مرزها و شهرها داده است، گفت: ۲۶ نفر از نیروهای مخلص ناجا از ابتدای سال تاکنون در دفاع از امنیت کشور به شهادت رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیدا شدن پیکر شهید آقالر تأکید کرد: این شهید  جزو شهدایی است که در ۲۲ تیر ۶۷ که قطعنامه پذیرفته شده بود و نیروهای رزمنده تا خاک عراق نفوذ کرده بودند به شهادت رسید و پس از ۳۳ سال از طریق آزمایش‌های DNA شناسایی شد.

 

در ادامه این نشست سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: همه ما با تمام وجود از ارزش‌های انقلاب و نظام حراست می‌کنیم و دنباله رو راه این شهید و دیگر شهدا هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیروهای انتظامی در آمادگی کامل هستند، گفت: در کشور رتبه برتر را در کنترل جرایم و مخصوصا جرایم خشن داریم که این مورد نشات گرفته از همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی، امنیتی و نظامی است.

وی افزود: متولی امنیت عمومی پلیس است و باید در این حوزه انجام وظیفه کند؛ در شرایط سخت اقتصادی، مشکلات فرهنگی، کمبودهای موجود شهادت می‌دهم که هم‌رزمانم مانند این شهیدان با تمام وجود خود را وقف نظام و انقلاب کردند و دنبال این هستند که اجازه ندهند رنگ‌وبوی دینی جامعه کمرنگ شود و دنبال هستند با جان فشانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون‌بهای شهیدان حراست کنند.

مدیرکل امور ایثارگران ناجا در ادامه متن پیام فرمانده نیروهای انتظامی به مناسبت ورود پیکر شهید آقالر قرائت کرد.

در این پیام آمده است: همزمان با ایام پایانی ماه صفر، سالروز ارتحال نبی مکرم اسلام و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) شاهد بازگشت پیکر پاک و مطهر سرباز رشید و دلاور اسلام است؛ رجعت باشکوه و پرافتخار فرزند ایران پس از ۳۳ سال دوری از وطن گواه ایثار، غیرت از خود گذشتگی و جان فشانی دلاورمردانی است که عاشقانه به دفاع از حریم میهن اسلامی پرداختند و چه زیبا درس ایثار و خودگذشتگی را از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع)‌ و سفیران جاودانگی انقلاب حسینی، حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) آموختند.

فرمانده ناجا در این پیام تصریح کرده است: تاریخ این مرز و بوم همواره خود را مدیون استقامت،دلیری، صبوری و ایثار مردان راستینی همانند مردم شهید پرور استان اصفهان و خاصه شهرستان نجف‌آباد می‌داند که در هر برهه از زمان چه در دوران دفاع مقدس، چه در عرصه نظم و امنیت و نیز در حفظ حریم امامت و ولایت در باارزش‌ترین داشته خود که همان جان‌شان است بی هیچ چشم‌داشتی گذشتند و با خون خود درخت تنومند اسلام و انقلاب را آبیاری کردند.

سردار اشتری در این نامه خطاب به خانواده شهید آقالر بیان کرده است: خانواده شهید آقالر بر خود فرض می‌دارم شهادت و بازگشت این بزرگ‌مرد عرصه جهاد فی‌سبیل‌الله به حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز تبریک و تهنیت عرض نمایم و بهترین سلا‌م‌ها و درودهای خود را به شما خانواده صبور و معزز آن شهید نثار نموده و از درگاه احدیت صبر جزیل برای این خانواده مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده نیروهای انتظامی محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان عباس رضایی اصفهان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد