Web Analytics Made Easy - Statcounter

مامور قلابی در تهران دستگیر شد. این مرد که با پوشیدن لباس پلیس و نقش مامور قلابی در منطقه نارمک جولان می داد. مامور قلابی پس از دستگیری می گوید به خاطر پلیس بازی دست به این کار زده است. مامور قلابی خانه اش را مجهز به دوربین مداربسته کرده بود. مامور قلابی پس از دستگیری ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ ضرغام آذین سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران گفت: متهم یکی از تبهکاران سابقه دار است که در گذشته دست به قتل نیز زده است و این بار در نقش مامور قلابی در منطقه نارمک جولان می داد که دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این متهم خانه خودش را مجهز به 8 دوربین مداربسته کرده و در محل ادعا کرده که خانه اش مقر امنیتی است که ماموران در عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 4 کیلو مواد مخدر تریاک، بیسیم و تجهیزات نظامی و مدارک جعلی پلیس کشف شد.

سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران در خصوص این خبر گفت: شهروندان توجه داشته باشند که حق آنها برای تایید احراز هویت ماموران تماس با پلیس 110 است و 110 شبانه روز در خدمت مردم است و چنانچه شهروندان برای احراز هویت ماموران با پلیس 110 تماس بگیرند، به سرعت ماموران در محل حاضر می شوند و تنها به لباس و یک بیسیم و دستبند نباید اعتماد کرد.

عشق پلیس بازی

متهم که جوانی قوی هیکل است ادعا می کند تنها برای بزرگنمایی و هیچان و عشقی که به پلیس بازی دارد دست به این کار زده است.

سابقه داری؟

سابقه شرارت دارم.

چرا دستگیر شدی؟

نمی دانم.

لباس یگان امداد پلیس به تن داری و تجهیزات پلیسی همراه داشتی؟

اشتباه کردم.

شنیدم در منطقه نارمک با ماموربازی جولان می دادی؟

به پلیس بازی علاقه داشتم .

چقدر پول به دست آوردی؟

پولی به دست نیاوردم فقط بخاطر عشق به پلیس بازی دست به این کار زدم.

بیسیم حرفه ای داری؟

بالاخره کار حرفه ای باید حرفه ای پیش برود.

ارزشش را داشت؟

بله.

ارزش زندان رفتن هم دارد؟

نه، ارزش زندان را ندارد اما برای بزرگنمایی و قدرتنمایی و عشقی که داشتم ارزش داشت.

بنا بر این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مامور قلابی اخبار حوادث بازی پلیس سارق قلابی فیلم سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت خداداد عزیزی فشن همسر سارا و نیکا فرقانی سارا و نیکا پیمان طالبی پیمان طالبی طبیب پلیس بازی مامور قلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال چای قاچاق با قطار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ محمدرضا طالبی گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 
وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 
رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 
طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

دیگر خبرها

  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • انتقال چای قاچاق با قطار