Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جهانبخش سلیمیان سرپرست شرکت گاز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تعداد سه عنوان طرح پژوهشی از سوی این شرکت تعریف و با مراکز علمی معتبر کشور در این خصوص عقد قرارداد صورت گرفته است.

او افزود: شرکت گاز با هدف گسترش و بهره گیری از یافته‌های علمی تحقیقات دانشجویی، حمایت از چهار عنوان پایان نامه تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

با مدیریت مصرف انرژی می‌توان، زمستان آرام و گرمی را تجربه کرد

سلیمیان با اشاره به ایجاد تعامل صنعت گاز کشور با مراکز علمی و تحقیقاتی، اضافه کرد: امروزه رشد چشمگیر مراکز تحقیقاتی را باید پذیرفت، اما چرخه ناکامل پژوهش باید کامل شود و دستاورد‌های پژوهشی مشکلات موجود را رفع کند تا در نهایت منجر به توانمند سازی صنعت گردد.

او اظهار داشت: مراحل ثبت پروژه بو زدایی از بشگه‌های حاوی مرکاپتان با استفاده از باکتری ها، در قالب طرح ابتکاری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به طور ۱۰۰ درصدی انجام شده است.

سلیمیان تصریح کرد: در طرح بو زدایی از بشگه‌های حاوی مرکاپتان، با راندمان عملکرد بالا پس از بومی سازی و ساخت در داخل کشور با کمک باکتری‌ها در ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز استان در ظرفیت‌های مختلف جایگزین شده اند.

او گفت: بازنگری تزریق غلظت فعلی مرکاپتان، ساخت و تست یک نمونه دستگاه بوسنج شهری، بهینه سازی دستگاه‌های تزریق کننده ادرانت (هوشمند سازی تزریق) دیگر پروژه‌های در دست اجرای شرکت گاز استان است.

سلیمیان ادامه داد: پروژه پژوهشی ساخت و تست یک نمونه دستگاه بوسنج شهری ۵۵ درصد پیشرفت دارد و امید است با اتمام این پروژه پژوهشی نتایج این طرح منجر به توانمند سازی تولیدات داخلی وابسته به صنعت گاز گردد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز طرح پژوهشی عقد قرارداد مراکز علمی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • چهارمین نمایشگاه گلخانه‌سازی، گل و گیاه چهارمحال و بختیاری
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • ایجاد ۲۱ خانه محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲