Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@02:15:12 GMT

پیشنهاد یک اماراتی قبل از بازی با ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۸۶۶۱

پیشنهاد یک اماراتی قبل از بازی با ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال امارات در یکی از بازی های حساس انتخابی جام جهانی باید به مصاف ایران برود.

منذر علی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال امارات قبل از این بازی گفت: دیدار برابر ایران یک دو راهی است تا جایی که برای پیروزی هم باید تمرکز بسیار بالا داشت و هم تلاش زیادی از خود نشان داد. بازی برابر صدرنشین گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران بازیکنان خوبی دارد که سرعت لازم را دارند. اگر می‌خواهیم که شانس صعود به جام جهانی داشته باشیم باید پیروز این دیدار شویم.

او ادامه داد: درست است که کار سختی پیش رو داریم اما باید امیدوار باشیم و نهایت حمایت خود را از تیم داشته باشیم. به نظر بازیکنان بعد از 6 هفته از آغاز لیگ از نظر بدنی در وضعیت بهتری قرار گرفته اند.

بازیکن سابق الوصل در پایان گفت: بازیکنان باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند و از کوچک ترین فرصت های که به دست می آورند بهره بگیرند. روشن است که تاریخ دیدارهای رودرو به سود ایران است اما نباید به گذشته فکر کرد. برای پیروزی تنها باید تلاش کرد و با نهایت تمرکز به میدان رفت. ما باید صرف نظر از اینکه حریف چقدر قدرتمند است تنها به پیروزی فکر کنیم.

امارات از دو بازی قبلی خود تنها دو امتیاز کسب کرده است این درحالی است که ایران با 6 امتیاز در صدر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: تعجب دیوید تیلور از آمادگی حسن یزدانی

253 251

کد خبر 1561075

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و امارات انتخابی جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها چند روز تا بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باقی مانده است، این بازی همچنان موضوعی فرعی در رسانه های آلمانی است. 

در واقع صحبت های زیادی در مورد آینده نیمکت تیم باواریایی وجود دارد و همه در مورد جانشین توخل حرف می زنند. پس از توافق با توخل برای قطع همکاری در پایان فصل، بایرن مدتی پیش با ژابی آلونسو، یولیان ناگلزمن و رالف رانگنیک ارتباط برقرار کرد ولی همه آنها پیشنهاد را رد کردند. اکنون گفته می شود شاید بایرن در نهایت توخل را حفظ کند.

امروز و در نشست خبری بازی با اشتوتگارت از توخل در این رابطه سوال شد و او پاسخ جالبی داد: «برای فسخ قرارداد توافق شده و این یک واقعیت است. اما همانطور که می دانید، هر پیمانی را می توان به طور مشترک باطل کرد. برای مثال ما قراردادی داشتیم ولی چند ماه پیش حاضر شدیم آن را فسخ کنیم. اما خُب، همه چیز ممکن است.»

وقتی از توخل در مورد اینکه چرا همه نامزدها پیشنهاد مربیگری بایرن را رد کرده اند، سوال شد، او گفت: «شاید پیشنهاد باشگاه جذاب نبوده؟ فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. این شغل برای من به اندازه کافی جذاب بود. در غیر این صورت ترجیح می‌دهم در این مورد سکوت کنم. من در حال حاضر مربی هستم. کارهای جذابی پیش رو داریم، می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. من نگران آینده بایرن نیستم.

دیگر خبرها

  • ترزیچ: امروز بردیم چرا اخراجم می‌کنید!
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد
  • جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!