Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مرکزی اطعام و احسان حسینی کمیته امداد از توزیع ۳۰ میلیون و ۱۵۰ هزار پرس غذا از ابتدای محرم تا به شب گذشته در بین نیازمندان و محرومان در سطح کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

مجید باجلان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اجرای پویش اطعام و اکرم حسینی از ابتدا محرم امسال اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری امسال نیز این رزمایش با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند توسط امداد اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در پویش اطعام و احسان حسینی دستگا‌های و سازمان‌های مختلف مردمی اعم از هیئت‌ها، مساجد، مراکز نیکوکاری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان، آستان قدس، بسیج، سپاه و... مشارکت داشتند.

رئیس ستاد مرکزی اطعام و احسان حسینی کمیته امداد افزود: در ابتدای اجرای این پویش هدف گذاری برای توزیع 20 میلیون پرس شده بوده که با عنایت به مشارکت خیرین و نیکوکاران تا شب گذشته 30 میلیون و 150 هزار پرس غذا در سطح کشور طبخ و توزیع شده است.

باجلان ادامه داد: همچنین 3 هزار 677 اشپرخانه در سطح کشور راه‌اندازی شده است که کار پخت و طبخ این غذاها را انجام می‌دهند که این آشپزخانه توسط هیئت‌ها مذهبی و خیرین و مراکز نیکوکاری راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه توزیع غذای طبخ شده در برخی از مناطق صعب‌العبور مهیا نبوده به همین دلیل در این مناطق توزیع ارزاق در دستور کار قرار گرفته است که در این بخش نیز تا شب گذشته 1 میلیون و 500 هزار بسته غذایی توزیع شده است.

رئیس ستاد مرکزی اطعام و احسان حسینی با اشاره به اینکه قیمت تمام شده برای هر پرس مبلغ 29 هزار تومان و برای هر بسته غذایی مبلغ 240 هزار تومان در نظر گرفته شده است، گفت: مبلغ یک هزار 222 میلیارد تومان در این بخش از سوی خیرین و نیکوکاران هزینه شده است.

باجلان ادامه داد: پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر و شهادت حضرت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: مردم می‌توانند برای مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی، وجوهات خود را از طریق کد دستوری #12* و شماره کارت 6277607777777777 واریز کنند. این وجوهات به صورت فوری به مناطق محروم برای تهیه غذا و توزیع آن بین مددجویان و نیازمندان تقسیم و پرداخت می‌شود.

مددجوی 80 ساله کمیته امداد صاحب رتبه کشوری در مسابقات حفظ قرآن کریمحمایت کمیته امداد از 1716000 سالمند در کشور

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد مددجویان کمیته امداد اطعام و احسان حسینی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید

تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، مستند «کابوس ژنرال» به کارگردانی مهدیه رضایی، تهیه‌کنندگی احسان حجتی و نویسندگی احسان حجتی و داوود مرادیان برای اولین بار امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه حوالی ساعت ۱۵ روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود. 

همزمان با پخش این مستند تاریخی که محصول گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح است، از تیزر و پوستر اثر که ساخت و طراحی آن به ترتیب برعهده علی نوروزیان و رضا آسایی بوده است، رونمایی شد. 

در خلاصه داستان «کابوس ژنرال» آمده است: عباس میرزا پس از عهدشکنی ناپلئون و در میانه جنگ با تزار‌ها دریافت که ایران زمانی می‌تواند به شکوه گذشته‌اش بازگردد که ارتشی قدرتمند و متکی بر توان داخلی‌اش داشته باشد؛ موضوعی که یک قرن بعد، دوایت آیزنهاور از وقوع مجدد آن هشدار داد. آیزنهاور هشدار داد که نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری نباید اجازه دهد میلیتاریسم ایرانی زنده شود و ایران روی پای خود بایستد.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از؛ پژوهشگر: احسان حجتی، آرشیویاب: مهدیه رضایی، حسام ابوالحسنی و مرضیه بکان، نریتور: محمد صراف، موشن گرافیست: سیروان مهدوی و اصلاح رنگ و نور: مهدی اولادوطن.

مستند «کابوس ژنرال» به زودی از دیگر شبکه‌های تلویزیونی نیز پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی