Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@21:14:22 GMT

سه میلیون دانش‌آموز واکسن کرونا تزریق کردند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۹۳۰۴

سه میلیون دانش‌آموز واکسن کرونا تزریق کردند

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از واکسیناسیون سه میلیون دانش‌آموز خبر داد و گفت: در برخی استان‌ها با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت، پایگاه‌های اختصاصی واکسیناسیون دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.

به گزارش فارس، مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون دانش‌آموزان، اظهار کرد: از زمانی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد، واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا دوازدهم آغاز شد که بر این اساس تعداد زیادی از این گروه از دانش‌آموزان در سامانه واکسیناسیون ثبت‌نام کرده و با مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی واکسن زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا فردا (چهارشنبه)، بیش از ۳ میلیون دانش‌آموز واکسن خود را تزریق کردند.

حمیدی از پیش‌بینی مراکز اختصاصی واکسیناسیون دانش‌آموزان در برخی استان‌ها خبر داد و گفت: وزارت آموزش و پرورش اعلام آمادگی کرده است که با هماهنگی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان‌ها در بعضی مناطق که لازم است جهت تسریع فرایند واکسیناسیون دانش‌آموزان، مراکزی پیش‌بینی شود، اقدام کند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به واکسیناسیون معلمان بیان کرد: برای فرهنگیان نیز در کنار مراکز تجمیعی وزارت بهداشت، ۴۲۷ مرکز اختصاصی پیش‌بینی شد که معلمان، فرهنگیان، مربیان مهد‌های کودک و عوامل اجرایی مدارس واکسن زدند.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان دُز اول و دُز دوم واکسن خود را تزریق کردند البته یک بخشی از فرهنگیان واکسن آسترازنکا تزریق کردند که دُز بعدی آن، ۳ ماه طول می‌کشد؛ بعضی از فرهنگیان هم دچار بیماری شدند که ۶ هفته مجاز نبودند که واکسن تزریق کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا دانش آموزان واکسیناسیون دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش وزارت بهداشت تزریق کردند پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است