Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی از ثبت نام کاندیداهای ۱۰ فدراسیون برای تعیین ریاست خبر داد و گفت: تلاش بر این است که مجمع انتخابات این فدراسیون‌ها براساس اساسنامه جدید تا پایان سال برگزار شود. علیرضا خسروی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت نام از کاندیداهای ۹ فدراسیون کوهنوردی، کبدی، بسکتبال، نابینایان و کم بینایان، اسکیت، شنا، تکواندو، بوکس و تیراندازی برای برگزاری مجمع انتخابات برای تعیین ریاست آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین از روز شنبه هفته آینده ۱۷ مهر ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی نیز براساس اساسنامه جدید آغاز خواهد شد.

او گفت: پس از این که ثبت نام کاندیداهای این ۱۰ فدراسیون به پایان رسید، در طی مدت گرفتن استعلام از کاندیداها، براساس اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی، کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان نیز تشکیل خواهد شد تا اعضای اصلی مجمع برای رای‌گیری در انتخابات مشخص شوند.

خسروی خاطرنشان کرد: سعی بر این است که تا ۱۲۰ روز باقی مانده به پایان دوره ۴ ساله مدیریت فدراسیون‌ها، انتخابات را برگزار کنیم تا مجبور به تعیین سرپرست نشویم.

وی در پایان هم‌چنین در خصوص ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری، گفت: هنوز دستوری برای انتخاب سرپرستی یا ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک به ما ابلاغ نشده است. در خصوص دوچرخه‌سواری نیز با توجه به تعیین سرپرست در این فدراسیون، به‌زودی دبیر مجمع مشخص می‌شود تا ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون نیز انجام شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون های ورزشی ثبت نام از کاندیداهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد

سیدعباس هاشمی‌منش با رای اعضای مجمع، به‌عنوان رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای‌ رزمی به مدت چهار سال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز چهارشنبه _دوازدهم اردیبهشت_ به ریاست سید محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و هاشمی سیاوشانی معاون امور مجامع دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در این مجمع حضور داشتند.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه یافت.

در نهایت سید عباس هاشمی‌منش با ۳۶ رای از ۴۸ آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

سید مجتبی شیرزادی ۱۲ رای بدست آورد.

رضا حیدری پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی، عهده‌دار سرپرستی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 749701

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • اعلام فهرست کاندیداهای مورد حمایت «خانه انقلاب» برای دور دوم انتخابات
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس