Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ایتالیا می گوید در مسابقات یورو تیم ملی اسپانیا بیش از هر رقیب دیگری باعث آزار آتزوری شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی یوفا، روبرتو مانچینی از زمان قبول هدایت تیم ملی ایتالیا در ماه می 2018، دوره ای فوق العاده برای فوتبال کشورش رقم زده است و علاوه بر قهرمانی در یورو، در 37 مسابقه پیاپی شکست نخورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی 56 ساله حالا این فرصت را دارد که یک قهرمانی دیگر به تیم ملی ایتالیا اعطا کند و برای رسیدن به این هدف، آتزوری اول باید در نیمه نهایی اسپانیا را شکست دهد. مانچینی در گفتگویی با وب سایت رسمی یوفا در مورد این مسابقه صحبت کرده است. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

تقابل با اسپانیا

اسپانیا تیمی بود که در یورو بیش از هر تیم دیگری ما را آزار داد. آنها تیم خوبی هستند و بازیکنان خوبی دارند. بازی خوبی خواهد شد. آنها در پرس روی زمین خیلی خوب هستند. این فرصت را نداشتیم تا در این زمینه به سطح آنها برسیم. با این وجود شرایط این بار متفاوت خواهد بود. وقتی تیم ملی بازی دارد، سن سیرو معمولا پر می شود. فتح لیگ ملت ها بعد از یورو عالی خواهد بود. صعود زودهنگام به جام جهانی هم اتفاق خوبی است اما مسائل به این سادگی نیست.

برگشت به ایتالیا به عنوان قهرمان بعد از فتح یورو

فوق العاده بود زیرا خیلی ها را شاد کردیم. هواداران هیجان زیادی داشتند و ما هم برای سرگرم کردن آنها بازی کردیم. دوره فوق العاده ای بود. بهترین اتفاق یورو؟ شاید رابطه های خوبی که ما در تیم ایجاد کردیم. این گروه 50 روز در کنار هم کار کردن که مساله آسانی نبود. روزهای سخت و خسته کننده وجود داشت اما مشکلی پیش نیامد. همه بازیکنان با هم رابطه خوبی داشتند و رسیدن به چنین چیزی اصلا آسان نیست. 

ستاره های نوظهور ایتالیا

دوناروما از سن بسیار کم بازی کردن را شروع کرد. او توانایی های خوبی دارد. هر سال بهتر می شود و می توان او را بهترین دروازه بان دنیا دانست. البته خیلی خوش شانس بودیم که در جریان یورو 2020 او دروازه بان تیم بود. در مورد فدریکو کیه زا هم می توانم صحبت کنم. او می تواند باز هم پیشرفت کند. از خیلی جهات در حال بهتر شدن است. توانایی های فیزیکی و تکنیکی خوبی دارد. باید از نظر ذهنی هم رشد کند و به ثبات برسد. 

سبک بازی ایتالیا

هر بازی سختی های زیادی دارد. وقتی مقابل تیم های ضعیف تر بازی می کنیم، کارمان سخت تر است زیرا آنها فقط روی دفاع تمرکز دارند. تنها یک راه برای پیروز شدن وجود ندارد. اگر بتوانیم با خوب بازی کردن و جذاب بودن ببریم بهتر است اما فقط خوب بازی کردن اهمیت ندارد. راه های فراوانی برای بردن وجود دارد. نباید فراموش کنیم ایتالیا کشوری است که چهار بار فاتح جام جهانی شده است.ما قهرمان اروپا هستیم و تاریخچه ای غنی داریم. 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! بازتاب شکست تیلور مقابل یزدانی در رسانه آمریکایی مخالفت مجموعه ورزشی انقلاب با برگزاری تمرینات استقلال برترین های قرن با علی اصغر کلانتری: حجازی فراموش شدنی نیست ولی عابدزاده در سختی ها به داد تیم ملی رسید رئال مادرید علاقه مند به بنجامین ششکو، پدیده جدید سالزبورگ کیلیان ام باپه: در ماه جولای درخواست خروج از پاری سن ژرمن را داده بودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نخستین دیدار مرحله نیمه پایانی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ امروز ۷ اردیبهشت تیم تایلند میزبان برابر تاجیکستان به میدان رفت که این بازی پس از تساوی ۳ به ۳ در وقت‌های معمول و اضافه در ضربات پنالتی با برتری ۶ به ۵ میزبان به پایان رسید. تایلند با کسب این نتیجه سومین بار جواز حضور در فینال جام ملت‌های آسیا را کسب کرد. حریف تایلند در دیدار پایانی، برنده دیدار ایران و ازبکستان در دیگر دیدار نیمه‌نهایی خواهد بود.    در نیمه نخست تاجیکستان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و در همان ابتدای نیمه دوم بود که تاجیک‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند. تایلند بلافاصله وقت استراحت گرفت و بعد از وقت استراحت توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این پایان کار نبود و در فاصله سه دقیقه به پایان بازی و در حالی که میزبان رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آورده بود، تایلند توانست به گل تساوی برسد و مانع شگفتی‌سازی تاجیک‌ها شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.     در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای دو تیم از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، این تایلند بود که توانست با برتری ۶ بر ۵ حریفش را شکست دهد و به فینال برسد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   پس از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این سومین بار است که تایلند به فینال جام ملت‌های آسیا صعود می‌کند. این تیم در دو فینال گذشته‌اش نتوانسته به پیروزی برسد و این بار در خانه، این بخت را دارد که به جام قهرمانی دست پیدا کند.

دیگر خبرها

  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد