Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان تیم ملی ایتالیا معتقد است، اسپانیایی ها در تقابل با آتزوری ترس خواهند داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی یوفا، جانلوئیجی دوناروما، یکی از مهره های کلیدی تیم ملی ایتالیا در مسیر موفقیت این تیم در یورو 2020 بود که به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت نیز انتخاب شد. این بازیکن در تابستان از میلان جدا شد و به پاریس رفت اما برای بازی های لیگ ملت های اروپا به سن سیرو برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان 22 ساله آتزوری در مورد تورنمنت ملی پیش رو گفتگویی با سایت رسمی یوفا داشته که در ادامه می خوانید:

تقابل با اسپانیا

می دانیم اسپانیا تیم فوق العاده ای دارد. در نیمه نهایی یورو مقابل این تیم اندکی به مشکل خوردیم. به همین خاطر آماده هستیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم اما ایتالیا لیاقت تمام تعریف ها را دارد. ما خیلی بهتر شده ایم و اسپانیایی ها از ما خواهند ترسید. مطمئنم تلاش می کنیم همانند تمام بازی ها عملکرد خوبی داشته باشیم و امیدوارم به نتیجه ای که می خواهیم برسیم. اسپانیا در یورو خیلی خشن بود و در نبردهای تک به تک ما را شکست داد به همین خاطر باید در این زمینه بهتر شویم. تیم خوبی هستیم. مانچینی می داند چه کار می کند و چطور کاری کند در زمین بهتر از حریف باشیم. به او اطمینان داریم. امیدواریم از طریق این تورنمنت به جام جهانی صعود کنیم. سن سیرو یکی از مهمترین استادیوم های جهان است و بازی در آن همیشه هیجان دارد. بازی خاصی خواهد بود.

 

کار کردن در کنار بوفون در تیم ملی

 جیجی فوق العاده بود. معمولا حرف می زدیم و رابطه خاصی داریم. او بهترین دروازه بان جهان است. یکی از بهترین دروازه بان های تمام ادوار و به همین خاطر  به این که در کنار او کار و تمرین کرده ام افتخار می کنم. چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. هر جلسه تمرینی به من کمک کرد تا بهتر شوم و تنها کاری که از دستم بر می اید این است که از او به خاطر کارهایی که برای من کرد تشکر کنم. همیشه نگاهم به او بود و قطعا چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. خونسردی او در گل فوق العاده بود. از بوفون متسکرم. برای بازی در سطح او باید توانایی زیادی داشته باشید و برخی چیزهایی که او داشت یادگرفتنی نیستند. 

روند 37 بازی بی شکستی ایتالیا

 به این موضوع فکر می کنیم و امیدواریم تا جایی که ممکن است ادامه داشته باشد تا رکوردمان بیشتر شود زیرا توانایی این کار را داریم. تیم خوبی هستیم و مطمئنیم می توانیم این رکورد را بیشتر کنیم و روند خوبمان را ادامه دهیم. افتخار می کنم که به این رکورد رسیده ایم اما در حال حاضر هدف بسیار مهم تری داریم و باید متواضع باقی بمانیم و بازی به بازی پیش برویم.

قهرمانی در یورو

 فوق العاده بود. ماجراجویی فوق العاده ای داشتیم. بعد از اتفاقاتی که در سال 2018 افتاد، از صفر شروع کردیم. باید از مانچینی متشکر باشیم که از همان آغاز به این تیم باور داشت و کاری کرد حس کنیم مهم هستیم. افراد زیادی نبودند که به ما باور داشته باشند. آن 50 روز تمرین کمتر به نظر رسید زیرا به ما خوش می گذشت و به راحتی می توانستیم برای مدت زمانی طولانی تر در کنار هم بمانیم. بعد از مهار پنالتی آخر مقابل انگلیس، نگاهی به داور انداختم زیرا این روزها همه چیز با کمک داور ویدیویی چک می شود و دیدم او دارد راه خودش را می رود و همه در حال خوشحالی کردن هستند و پیش خودم فکر کردم کاری فوق العاده کرده ایم. نمی توان احساسات را توضیح داد. ایتالیایی ها را خوشحال کردیم و شادی زیادی برایشان به ارمغان آوردیم. می دانیم این روزها شرایط آسان نبوده است. همه ما مشکلاتی داشته ایم به همین خاطر خوشحالیم که کاری کردیم به ما افتخار کنند.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! بازتاب شکست تیلور مقابل یزدانی در رسانه آمریکایی مخالفت مجموعه ورزشی انقلاب با برگزاری تمرینات استقلال برترین های قرن با علی اصغر کلانتری: حجازی فراموش شدنی نیست ولی عابدزاده در سختی ها به داد تیم ملی رسید رئال مادرید علاقه مند به بنجامین ششکو، پدیده جدید سالزبورگ کیلیان ام باپه: در ماه جولای درخواست خروج از پاری سن ژرمن را داده بودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: همین خاطر دروازه بان فوق العاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پاری سن ژرمن پس از اعتراض به پوشش مدافع سابق لیورپول، از مصاحبه بعد از بازی با جیمی کاراگر خودداری کرد.

اسطوره قرمزها که دیشب پیروزی دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسی‌ها را از نزدیک تماشا کرد، قبل از شروع بازی به میان هواداران دورتموند رفت و اوقات خوبی را کنارشان سپری کرد. او یک شال دورتموند را نیز هدیه گرفت.

کاراگر بعد از بازی با جیدون سانچو مصاحبه کرد چون مصاحبه او با سرمربی پی اس جی به‌طور ناگهانی متوقف شد. در واقع انریکه با شال دورتموند که او در اختیار داشت، موافق نبود.

این نارضایتی انریکه توسط پیتر اشمایکل فاش شد که او نیز به‌عنوان خبرنگار شبکه سی بی اس در ورزشگاه دورتموند حضور داشت.

اشمایکل گفت: «جیمی به‌طور جدی همه افراد اینجا را ناراحت می‌کند. اول از همه، قرار بود با لوئیس انریکه حرف بزند. او وارد شد و گفت سلام و بعد رفت چون جیمی شال دورتموند بر گردن داشت. به همین دلیل با سانچو حرف زدیم و او اصلا در لیست ما نبود.»

 

دیگر خبرها

  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • گزارش زنده: دورتموند 1-۰ پاری سن ژرمن
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی