Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@17:39:05 GMT

آخرین گمانه زنی درباره فعالیت سیاسی علی لاریجانی

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۰۹۱۳

آخرین گمانه زنی درباره فعالیت سیاسی علی لاریجانی

به گزارش تابناک، سایت فردا نوشت: علی لاریجانی یکی از ساکت‌ترین چهره‌های سیاسی است و سرنوشت سیاسی او حکم معما را پیدا کرده است. برخی انتظار داشتند که آن هیاهو بعد از رد صلاحیت را ادامه دهد و برخی نیز در پی سکوت فعلی منتظر به حاشیه رفتن او هستند.

علی لاریجانی اما همچنان مشغول فعالیت‌هایی است که به او سپرده شده از همکاری با چین گرفته تا مشورت به رهبری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. . قصدش اما درباره تشکیل حزب یا بازگشت به مجلس و ... معلوم نیست. همین است که شاهدیم بسیاری از رسانه‌ها و سیاسیون مدام درباره او گمانه‌زنی می‌کنند.

شنیده‌ها البته حاکی از آن است که لاریجانی با قدرت مشغول کار است و به موقع عیان می‌کند که قصد حاشیه‌نشینی ندارد. همچنان‌ که برادرش نیز نشان داد نجف برو یا خانه‌نشین بشو نیست و پرنفوذتر از قبل در مجمع می‌ماند.

اولین نشانه از این تصمیم لاریجانی را می‌توان در توییتر او دید. البته به بهانه‌ای غیر سیاسی. او در واکنش به برد کشتی‌گیر ایرانی نوشته «هیچ وقت یک ایرانی را دست کم نگیرید» جمله‌ای که بلافاصله مخاطب را یاد محمد جواد ظریف و جمله «هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید» می‌اندازد. همین یادآوری هم دلیل خوبی است تا گمان کنیم که حتی حرف‌های غیرسیاسی یک سیاستمدار هم سیاسی است. به خصوص اگر او لاریجانی باشد و کهنه‌کار در سیاست ورزی.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه صفر علی سلاجقه حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور فتحعلی اویسی علی لاریجانی اصولگرایان سیاست اعمال ماه صفر علی سلاجقه حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور فتحعلی اویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد

مهدی سیفی، مدیرکل نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، روز شنبه هشتم اردیبهشت گفت که «روایت این سریال از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است.»

به گزارش ایرنا در مورد محتوای این سریال گفت: «بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال حشاشین، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تأیید نیست».

مجموعه ۳۰ قسمتی «حشاشین» در مورد حسن صباح و گروه او است که به عنوان فرقه‌ای از شیعیان در قرن پنجم قمری از قلعه‌های کوهستانی در شمال و غرب ایران فعالیت می‌کردند و به سوءقصدهای سیاسی خشن مشهور بودند.

دیگر خبرها

  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • رئالیسم سیاسی چیست؟
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی