Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، افشای سندی دیگر در رسانه‌های انگلیس مبین آن است که خاندان سلطنتی قطر دو ساختمان گران قیمت در لندن به ارزش حدود ۱۲۰ میلیون پوند را با زد و بند‌هایی خریداری کردند که بتوانند از پرداخت بیش از پنج میلیون پوند مالیات معاف شوند.

قطر از جمله کشور‌هایی است که سرمایه‌های زیادی به انگلیس آورده است و املاک زیادی نیز در لندن خریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع اسناد لو رفته از ۱۴ شرکت مالی و حقوقی جهان از جمله در انگلیس است که با مشارکت نهاد‌های شفاف سازی و شماری از رسانه ها‌ی جهان و به دلایلی که هنوز ابعاد آن فاش نشده است مبادرت به افشای این اطلاعات کردند.

یکی از مالکان ۹۵ هزار شرکتی که واسطه خرید املاک و مستغلات بوده اند در جزیره ویرجین انگلیس فعالیت می‌کند که یکی از بهشت‌های مالیاتی توصیف شده است.

این اسناد نشان می‌دهد که چگونه سران و صاحبان قدرت در جهان ثروت ملی و منابع ملت‌های خود را بصورت شخصی و برای خود و نزدیکان به دیگر کشور‌ها منتقل می‌کنند.

شانه خالی کردن از پرداخت مالیات با دور زدن قوانین یا سوء استفاده از خلاء قانونی و نیز تخلف و تقلب و پولشویی و رشوه از دیگر موارد اتهامی به مقاماتی است که نامشان در اسناد پاندورا منتشر شده است.

اسناد پاندورا همچنین افشا کرده است که چگونه الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان و نزدیکانش پنهانی دست کم ۱۷ ملک به ارزش حدود ششصد میلیون دلار در پایتخت انگلیس خریده اند.

پیش بینی شده است در روز‌های آینده ابعاد دیگری از جعبه (اسناد) پاندورا که در داستان‌های یونان قدیم صندوق حاوی شر و بدی بوده است، افشا شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسناد پاندورا خاندان سلطنتی قطر فرار مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • افشای اسرار گورهای تاریخی (+عکس)
  • افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران
  • واکنش زاکانی به افشای قرارداد جنجالی با چین: می‌خواهند عده‌ای سود کنند! | فیلم
  • ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • افشای کینه شاه از قم
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق