Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان شرکت فولاد خوزستان از میان دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پزشکی عمومی، نیروی انسانی بومی استخدام می‌کند.

به گزارش ایسنا، این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "شرکت فولاد خوزستان بزرگترین تولیدکننده شمش فولادی کشور و دومین قطب صنعت فولاد کشور از میان دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پزشکی عمومی با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه، استخدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهم‌ترین شرایط آزمون، بومی بودن شرکت‌کنندگان است. شایان ذکر است محل صدور شناسنامه در یکی از شهرستان‌های استان خوزستان و یا محل تحصیل در استان خوزستان، دو شرط بومی بودن شرکت‌کنندگان در آزمون است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی شرکت فولاد خوزستان به آدرس www.ksc.ir از جزئیات این آزمون مطلع شوند.

مهندسی صنایع، مکانیک، مواد و متالورژی، مدیریت بازرگانی، مدیریت (کلیه گرایش‌ها به استثنای بازرگانی)، عمران، حسابداری، برق (کلیه گرایش‌ها به استثنای الکترونیک)، شیمی/ مهندسی شیمی، کشاورزی، برق (الکترونیک)، حقوق، بهداشت حرفه‌ای، فناوری اطلاعات سلامت، ایمنی، سلامت و محیط زیست (HSE)، روابط عمومی و علوم اجتماعی در مقطع کارشناسی، مهندسی جوش، روان‌شناسی عمومی و روان‌شناسی صنعتی سازمانی در مقطع کارشناسی ارشد و پزشکی عمومی در مقطع دکتری و در مقطع دیپلم: مواد و متالورژی، ریاضی، تجربی، مکانیک، برق، عمران/معماری و حسابداری، رشته‌های واجد شرایط شرکت در آزمون هستند.

متقاضیان می‌توانند از ۲۰ لغایت ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ به مدت یک هفته با در نظر گرفتن شرایط مورد نیاز و مراجعه به سایت دانشگاه شهید چمران اهواز به آدرس scu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان شرکت فولادخوزستان آزمون هاي استخدامي شرکت فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب