Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@10:52:37 GMT

ارزیابی میزان خسارت زلزله در اندیکا

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۷۷۷۴

ارزیابی میزان خسارت زلزله در اندیکا

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: بر اثر زمین لرزه در شهرستان اندیکا ۱۶ نفر مصدوم که به صورت سرپایی درمان شدند. ارزیابی میزان خسارت زلزله در اندیکا

شهاب صدیقی افزود: از زمان وقوع زمین لرزه تاکنون ۱۳ پس لرزه در مناطق بین چلگرد تا اندیکا به وقوع پیوست که بزرگترین آن ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ در مقیاس امواج درونی زمین بوده است.

وی ادامه داد: تمامی محور‌های مواصلاتی شهرستان اندیکا باز می‌باشد و جریان برق و آب نیز برقرار است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: تیم‌های ارزیاب بنیاد مسکن در منطقه حضور و مشغول ارزیابی می‌باشند.

صدیقی همچنین از تلاش عوامل امدادی و راهداری برای ایجاد ایمنی در مسیر روستای سپیدار اندیکا خبر داد و گفت: ارزیابان هلال احمر نیز در منطقه حضور دارند و آماده کمک رسانی هستندو توزیع چادر و اقلام خوراکی ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه صفر علی سلاجقه فرشاد مهدی پور حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور خوزستان اندیکا زلزله زمین لرزه خسارت پس لرزه اعمال ماه صفر علی سلاجقه فرشاد مهدی پور حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان استقلال خوزستان پس از گلزنی جواد آقایی‌پور شادی زاید الوصفی انجام دادند و در گوشه‌ای از زمین به خوشحالی پرداختند، این خوشحالی‌های از ته دل پس از پایان سوت مسابقه هم ادامه داشت و در هر گوشه‌ای زمین تعدادی از بازیکنان به خوشحالی مشغول بودند.

آقایی‌پور که گل فوق‌العاده زیبا و ارزشمندی را به ثمر رسانده بود پس از گل به سمت سکوهایی رفت که هواداران استقلال خوزستان حضور داشتند و به همراه دیگر بازیکنان تیم با مشت کردن دست‌های خود و فریادهای بلندی که می‌زدند انرژی و هیجانشان را تخلیه می‌کردند.

این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید و این تک امتیاز از خانه تیم قدرتمند سپاهان به اهواز برده شد و در ادامه فصل می‌تواند برای آبی‌های خوزستان سرنوشت ساز باشد.

پس از پایان بازی هواداران استقلال خوزستان بازیکنان و کادرفنی این تیم را به شدت تشویق کردند و بازیکنان استقلال خوزستان هم با هیجان خاصی به آنها ابراز احساسات می‌کردند.

در ادامه تصاویری جالب از خوشحالی بازیکنان استقلال خوزستان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • اعلام هشدار نارنجی برای وقوع تندباد و بارندگی در خوزستان
  • بندرچارک لرزید
  • به زودی میزان خسارت سیل به مزارع گندم اعلام می‌شود
  • بیش از ۱۴۰ هزار هکتار از مزارع خوزستان خسارت دید
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در خوزستان صادر شد
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند