Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در مراسم سالروز رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی اظهارداشت: تا زمانی که بینش مردم دین و خداخواهی باشد، استکبارستیزی هم وجود دارد اما اگر زندگی و رفاه بر خدا ترجیح داده شود وضع ما از مردم زمان امام حسن (ع) نیز بدتر خواهد شد و در چنان شرایطی مظلومیت رهبری نیز از امام حسن مجتبی(ع) بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی بینش عوض شود دل و اراده و دید هم تغییر می‌کند. در زمان پیامبر(ص) به خاطر اینکه بینش، اقامه اسلام، دین و شریعت بود و رسیدن به این اهداف، ایثار و فداکاری می‌خواهد، عزت و قدرت جامعه مسلمین روزافزون بود اما تغییر نگرش مردم، باعث تسلط قدرت بر عزیزان پیامبر (ص) و جامعه اسلامی شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:جریان‌های قدرت طلب چون می‌خواستند بر سرنوشت مردم مسلط شوند، فرزندان رسول الله(ص) را، که وارث علم و معرفت آن حضرت بودند، خطر بزرگی در مقابل خود می‌دیدند که البته این رویارویی از زمان خود رسول الله (ص) و با آن حضرت شروع شده بود.

علم‌الهدی اظهار داشت: تمام مشکل مواجهه با پیامبر(ص) موضوع قدرت و حکومت بود، فرزندان رسول الله(ص) میراث‌بر معنویت اسلام بودند. حکومت نه به عنوان قدرت و امتیاز بلکه به عنوان مدیریت سرنوشت مردم باید دست کسی بود که وارث علم پیامبر (ص) باشد. اما قدرت طلبان می‌خواستند کسی جلودار آنها نباشد و به همین دلیل فرزندان رسول الله(ص) را به شهادت می‌رساندند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیداحمد علم الهدی رفاه رسول الله امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟

آیت‌الله ناصری(ره) معتقد است انسان برای رسیدن به قرب الهی و دیدن امام زمان(ع) باید یکسری موارد را رعایت کند تا حجاب‌ها برای او کنار زده شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله ناصری دولت آبادی رحمة الله برای کسانی که خواهان تقرب به خدا و ساحت مقدس امام زمان علیه السلام هستند موارد زیر را که متخذ از روایات هستند، توصیه کرده است.

از منظر این عالم ربانی این موارد در حقیقت، قدم‌های اولیه خودسازی و سلوک معنوی محسوب می‌شوند.

۱-هرکسی اول توبه‌ای از اعمال گذشته بکند و تصمیم بگیرد که در آینده گناه نکند، مبارزه با حق ننماید و شیطان را پیروی نکند.

۲-ملتزم بشود که نمازهایش را اول وقت بخواند.

۳-تسبیح حضرت زهرا علیها السلام را بعد نمازها حتماً بخواند.

۴-هر صبح، دعای عهد را بخواند.

۵-اغلب اوقات با وضو باشد.

۶-همین طوری که در روایت آمده است، روزی صد بار استغفار کند.

۷-روزی پنجاه آیه قرآن بخواند.

۸-موقع خواب، با وضو باشد و مقداری قرآن بخواند.

از منظر آیت‌الله‌ ناصری(ره) انجام این اعمال، بسیار مفید است و سبب زوال یا کم‌رنگ شدن این حجاب‌ها می‌شود و در نتیجه، انسان از انوار قدسی حضرت بیشتر بهره می‌برد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)