Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:18:10 GMT

عصبانیت مدافع بارسلونا از تصمیم کومان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۲۳۵۹

یوردی آلبا، مدافع باتجربه و اسپانیایی بارسلونا بابت بازی نکردن در مقابل اتلتیکومادرید ناراحت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در باشگاه بارسلونا چندان مساعد نیست و به نظر می رسد بازیکنان باتجربه باشگاه نیز رابطه چندان خوبی با رونالد کومان ندارند. دیروز نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد ستاره های بارسلونا متوجه ایده های تاکتیکی این سرمربی هلندی نشده و همچنین بابت انتقادات رونالد کومان در رسانه ها از بازیکنان جوان، از دست این سرمربی باتجربه شکات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما حالا تصاویری منتشر شده که نشان می دهد یوردی آلبا نیز به جمع بازیکنان شاکی از کومان ملحق شده است. بارسلونا این هفته با دو گل در خانه اتلتیکومادرید مغلوب شد و یوردی آلبا که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، علیرغم گرم کردن کنار زمین فرصت حضور در میدان و کمک به تیمش را پیدا نکرد.

 

حالا دوربین های نزدیک نیمکت بارسا تصویری را ثبت کردند که هنریک لارسن به یوردی آلبا اعلام می کند قرار نیست وارد زمین نمی شود و این مدافع اسپانیایی نیز که از ان اتفاق نارراحت شده بود، از خوزه رامون دلا فوئنته، مربی دروازه بان های بارسلونا در مورد این تصمیم توضیح می خواهد. او نیز با اشاره به رونالد کومان نشان داد که دستور از بالا آمده و در واقع سرمربی هلندی از روی سکوها اجازه ورود یوردی آلبا به زمین را صادر نکرده است. کومان در این دیدار محروم بوده و از جایگاه ویژه استادیوم واندا متروپولیتانو شاهد شکست تیمش مقابل روخی بلانکوس بود.

 

یوردی آلبا رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوردی آلبا رونالد کومان سرمربی بارسلونا رونالد کومان یوردی آلبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است

مهاجم بارسلونا از سرمربی رئال مادرید تمجید کرد

طرفداری | روبرت لواندوفسکی حدفاصل جولای ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۷ و زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و عملکرد خوبی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی داشت. با این حال تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر لواندوفسکی برای بارسلونا بازی می‌کند و کارلو آنچلوتی نیز روی نیمکت رقیب اصلی بارسلونا یعنی رئال مادرید می‌نشیند.

لواندوفسکی در گفتگو با بیلد به تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:

کارلو آنچلوتی فوق‌العاده با تجربه است. می‌توانید این را از روش کار او در رئال مادرید متوجه شوید. بازیکنان چشم‌بسته دستورات او را انجام می‌دهند. زمانی که در بایرن بودم، کار کردن با او حس خاصی به من می‌داد. نه فقط اعتماد به نفس، بلکه حس می‌کردم می‌توانم زیر نظر او به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

مهاجم لهستانی در ادامه افزود: 

کارلو آنچلوتی مرد بزرگی است، او در بایرن زیاد با بازیکنان صحبت می‌کرد. آمدن به آلمان به عنوان یک خارجی آسان نیست و معتقدم کارلتو هم اسیر همین مساله شد. به نظر من، اگر می توانستیم دوران سختی که برایمان پیش آمد را پشت سر بگذاریم و آنچلوتی در بایرن می‌ماند، این امکان وجود داشت که یک دوران تاریخی برای ما رقم بخورد.

 

کارلو آنچلوتی و روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • مورایس تنها فردی نیست که در ایران مسلمان شد؛ نام جدید سرمربی سپاهان چه خواهد بود؟