Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل جنبش «عصائب اهل الحق» گفت که صدها میلیون دلار برای تضعیف جبهه‌ای خرج شده است که مسئول دفاع از الحشد الشعبی است.

به گزارش مشرق، «قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق از توطئه آمریکا، انگلیس، عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی علیه الحشد الشعبی خبر داد.

شبکه خبری المیادین به نقل از الخزعلی گزارش داد، آمریکا، انگلیس، عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی در پی انحلال سازمان الحشد الشعبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تاکید دبیر کل عصائب بر پایبندی به مقاومت

وی در جریان دیدار با شیوخ و عشایر «الرمیثه» در استان «المثنی» تأکید کرد که صدها میلیون دلار برای تضعیف جبهه‌ای خرج شده است که مسئول دفاع از الحشد الشعبی است.

این مسئول عراقی با بیان اینکه انحلال الحشد الشعبی، فاجعه است، خاطر نشان کرد، این سازمان با فتوای مرجعیت شکل گرفت و مرجعیت نیز هنوز وجود دارد.

در همین ارتباط، «هادی العامربی» رئیس ائتلاف الفتح و دبیر کل سازمان بدر عراق اخیرا تاکید کرد که الحشد الشعبی برای ماندن تاسیس شده و هرگز منحل یا ادغام در چیز دیگری نمی‌شود.

العامری تصریح کرد:  الحشد الشعبی برای بقا و ماندن آمده است و هیچ طرحی را برای انحلال یا ادغام آن را نمی‌پذیریم؛ بلکه ما در ائتلاف الفتح برای مسلح شدن ارتش و نهاد امنیتی مبارزه خواهیم کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان ایالات متحده آمریکا الحشد الشعبی قیس الخزعلی رژیم صهیونیستی الحشد الشعبی دبیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد

رضایی ضمن تقدیر از عملکرد نوآورانه راهیان نور امسال از تداوم ارتباط فرماندهان جنگ و حضور مستمر آنان در راهیان نور استقبال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور، محسن رضایی که در دیدار دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با وی سخن می‌گفت، همچنین اظهار کرد: باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد.

 در  این دیدار ،سرهنگ حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد راهیان نور کشور در راهیان نور کشور از حضور سردار سرلشکر محسن رضایی در مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام اوج راهیان نور تقدیر کرد.

در ادامه، هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی ضمن ارائه گزارش عملکرد و قدردانی از سرلشکر رضایی در جهت حضور در یادمان شطعلی و روایت گری برای دانشجویان و گزارشی از عملکرد راهیان نور دانشجویی در قرارگاه علم الهدی از برگزاری دوره های تخصصی راویان جوان دفاع مقدس توسط این سازمان خبر داد.

در پایان این دیدار، نشان خادم الشهدا و لوح سپاس  توسط دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به نمایندگی از خادمین شهدا به سردار سرلشکر محسن رضایی اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه