Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:36:56 GMT

تکلیف آینده نیمکت منچستریونایتد معلوم شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۳۰۲۰

تکلیف آینده نیمکت منچستریونایتد معلوم شد

موقعیت اوله گونار سولسشر در باشگاه منچستریونایتد حداقل در حال حاضر مورد تهدید قرار نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر، سرمربی 47 ساله و نروژی در دسامبر 2018 و پس از اخراج ژوزه مورینیو از سوی باشگاه منچستر به عنوان سرمربی موقت منصوب شد و در ادامه و با توجه به نتایج خوب این تیم، قراردادش را دائمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با اضافه شدن ستاره های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو و رافائل واران به ترکیب یونایتد، هواداران این تیم انتظار دارند سولسشر بعد از حدود سه سال فعالیت در این تیم بالاخره در این فصل به حداقل یک عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

 

 

پس از شروع بد این فصل به خصوص از نظر عملکرد و سبک بازی، اوله گونار سولسشر نروژی تحت فشار قرار گرفته و اخباری در مورد احتمال اخراج او منتشر شده است. البته از نظر کسب نتایج، یونایتد چندان ضعیف عمل نکرده و در حال حاضر با قرار گرفتن در رده چهارم جدول، تنها دو امتیاز با چلسی، صدرنشین لیگ برتر فاصله دارد.  البته شیاطین سرخ برنامه دشواری در پیش دارند و این تیم  قبل از استراحت بازی های ملی ماه نوامبر باید به مصاف منچسترسیتی، لیورپول و تاتنهام می رود.

 

فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی امروز فاش کرد سولسشر در تابستان قرارداد جدیدی با منچستریونایتد امضا کرده و این بدان معناست که مدیران باشگاه این سرمربی او را به عنوان بخش مهم از پروژه بازسازی یونایتد در نظر گرفته اند. پس سران این باشگاه حداقل فعلا قصد ندارند سولسشر را عوض کنند و این سرمربی تا فصل زمستان و کریسمس به کار خود ادامه خواهد داد.

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

به نقل از خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901731

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!