Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:00:43 GMT

توماس مولر: نمی دانم چگونه با هواداران رفتار کنم!

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۳۴۹۵

توماس مولر: نمی دانم چگونه با هواداران رفتار کنم!

توماس مولر، ستاره باتجربه تیم ملی آلمان در مورد رابطه خود با هواداران مانشافت و بایرن مونیخ صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد با روی کار آمدن هانسی فلیک در رختکن تیم ملی آلمان، توماس مولر همانند دوران حضور این سرمربی در بایرن مونیخ، در ترکیب ژرمن ها نیز نقش مهمی ایفا خواهد کرد. حالا توماس مولر در مصاحبه ای در رابطه با پروژه هانسی فلیک و البته رفتار خود در زمین هنگام بازی کردن صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توماس مولر گفت: "هانسی فلیک در حال بازسازی مواردی است که در دوران حضورش در بایرن مونیخ نیز باعث افزایش قدرت ما شد. این بیشتر یک پروژه بلند مدت برای فدراسیون فوتبال آلمان است و شما باید تصویری بزرگ تر را در ذهن داشته باشید. ما هنوز در ابتدای راه هستیم.

 

 

عملکرد آلمان در بازی های اخیر فوق العاده بوده است. البته من فقط بخش هایی از دیدار با لیختن اشتاین را تماشا کردم و در هنگام برگززاری بازی با ارمنستان در اشتوتگارت بودم. گل های به ثمر رسیده دیدنی و فضای استادیوم نیز درخشان بود. همچنین ثبت کلین شیت نیز اتفاقی بسیار خوب محسوب می شود.

 

ایفای نقش مربی در زمین؟ وقتی توپ در اختیار ندارم، دستوراتی به هم تیمی هایم داده و آنها را راهنمایی می کنم. فقط یک نفر می تواند توپ را در اختیار داشته باشد و من سعی می کنم اطلاعاتی به دیگر بازیکنان انتقال بدهم.

 

ارتباط با طرفداران؟ من هنوز در مورد تماس مستقیم بسیار محتاط هستم، زیرا نمی دانم چگونه باید رفتار کنم. البته خوشحال می شوم که امضا بدهم، اما راه حل متد رفتاری مشخص برای همه دشوار است. ما می خواهیم با حضور طرفداران و تحت تاثیر قرار دادن آنها فضایی خوب ایجاد کنیم و این وظیفه اصلی ماست."

تیم ملی آلمان توماس مولر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان توماس مولر توماس مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بایرن مونیخ و اشتوتگارت امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز بایرن مونیخ و اشتوتگارت

بوندس‌لیگا آلمان (اشتوتگارت - بایرن مونیخ) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات

کد خبر 750453

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • شوخی توماس مولر با لهجه جیمی کرگر: خوشحالم که متوجه سوالت شدم! / زیرنویس فارسی
  • توماس مولر پس از رکوردشکنی در لیگ قهرمانان اروپا: معمولا آدم ها در این سن روی ویلچر می نشینند / زیرنویس فارسی
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!