Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع آلمانی باشگاه چلسی می گوید علاقه بایرن به جذب او باعث افتخارش است اما هنوز در تیم لندنی حس خوبی دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، عملکرد خوب آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی باشگاه چلسی در هفته های اخیر باعث شده است توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی به این بازیکن جلب شود. قرارداد این بازیکن 28 ساله با چلسی در ژوئن سال آینده به پایان می رسد و به همین خاطر رودیگر می تواند از ژانویه برای امضای پیش قرارداد با باشگاه آینده اش دست به کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از باشگاه هایی که به این بازیکن علاقه زیادی دارد بایرن مونیخ است با این وجود رودیگر می گوید اگر چه بابت علاقه بایرن به جذبش خوشحال است اما همچنان در چلسی حس خوبی دارد. او در این باره گفت:

قطعا به خاطر علاقه بایرن به جذبم افتخار می کنم و این موضوع نشان می دهد که کارم را درست انجام داده ام اما نمی گذارم این موضوع حواسم را پرت کند. به باشگاهم تعهد دارم که عمکلرد خوبی داشته باشم. باید در هر مسابقه خودم را ثابت کنم و نگذارم شایعات حواسم را پرت کنند. در چلسی حس خوبی دارم و این باشگاه برایم مناسب است.

به غیر از بایرن مونیخ، باشگاه هایی نظیر پاری سن ژرمن و رئال مادرید نیز به جذب رودیگر علاقه نشان داده اند. مدافع آلمانی در مسابقات این فصل چلسی یکی از مهره های ثابت توماس توخل بوده است و یک گل نیز زده است. 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! بازتاب شکست تیلور مقابل یزدانی در رسانه آمریکایی مخالفت مجموعه ورزشی انقلاب با برگزاری تمرینات استقلال برترین های قرن با علی اصغر کلانتری: حجازی فراموش شدنی نیست ولی عابدزاده در سختی ها به داد تیم ملی رسید رئال مادرید علاقه مند به بنجامین ششکو، پدیده جدید سالزبورگ کیلیان ام باپه: در ماه جولای درخواست خروج از پاری سن ژرمن را داده بودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علاقه بایرن حس خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)

هری کین گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا