Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران به همراه تعدادی از مدیران شهرداری از بوستان‌های جنگلی مناطق ۲۲گانه تهران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از شهر، علیرضا زاکانی در برنامه مفصلی از بوستان‌های جنگلی مناطق ۲۲ گانه تهران و همچنین کمربند سبز پایتخت بازدید کرد. این بازدید که از ساعت ۶ صبح امروز آغاز شد بیش از ۹ ساعت به طول انجامید و شهردار تهران در جریان امور مربوط به توسعه کمربند سبز تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و محمدعلی مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران و جمع دیگری از مدیران در این بازدید زاکانی را همراهی کردند.

بوستان‌ جنگلی یک هزار هکتاری تلو، لویزان، چیتگر، ملت، ولایت، کوهسار، جوانمردان، پروژه جنگلکاری خاتم الانبیاء (ص) و ... برخی از بوستان‌هایی بودند که شهردار تهران از آنها بازدید کرد.

شهردار تهران پیش از آغاز بازدید از بوستان‌های با حضور بر سر مزار پاک شهدای دفاع مقدس با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدای والا مقام ادای احترام کرد و یاد و خاطره آنها را گرامیداشت.

شهردار تهران در حساب کاربری توییتر خود درباره این بازدید نوشت: « ‏هوای پاک و تفریح و نشاط جزء نیازهای مردم تهران است. امروز از بوستان های جنگلی تهران بازدید کردم. کارهای بزرگی انجام شده و باید پروژه‌هایی از جمله اردوگاه‌های تفریحی، اماکن گردشگری و بومگردی و مراکز ورزشی، فرهنگی و مذهبی ایجاد شود.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا زاکانی شهرداري تهران شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران

مهدی شیرزاد، جامعه‌شناس و از مدیران سابق حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با «اکوایران» می‌گوید خوابی که شهرداری فعلی برای بوستان‌های فرامنطقه‌ای دیده است، طولانی است.

او مدعی است برخی از شهرداران مناطق مکلف شدند تا زمینی در پارک منطقه‌ای در اختیار پیمانکار بگذارند و مسجد و فرهنگسرا و فضای فرهنگی در فضای داخلی پارک‌ها ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • جنجال قرارداد میلیارد دلاری زاکانی با چینی‌ها در شورا
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد