Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسیه به درخواست سناتورهای آمریکایی از بایدن برای اخراج ۳۰۰ دیپلمات روس واکنش نشان داد و اعلام کرد که اگر این درخواست محقق گردد، مراکز دیپلماتیک آمریکا در روسیه تعطیل می‌شوند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع وابسته به وزارت خارجه روسیه در واکنش به درخواست سناتورهای آمریکایی از بایدن مبنی بر اخراج 300 دیپلمات روس از ایالات متحده گفت: کسانی که خواهان اخراج دیپلمات‌های روس از آمریکا هستند باید بدانند که این ممکن است منجر به تعطیلی مراکز دیپلماتیک آمریکا در روسیه منجر شود که در اینصورت آنها مسئول خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری ریانووستی به نقل از منبع مذکور نوشت: نیازی به یادآوری نیست که این تعداد از دیپلمات‌های روس در واشنگتن حضور ندارد، یا شاید نمایندگان کنگره که دانش لازم را در زمینه روابط بین الملل ندارند، کارکنان مراکز دیپلماتیک روسیه در سازمان ملل را حساب کردند؟

منبع وابسته به وزارت خارجه روسیه افزود: نکته مهم چیز دیگری است. کسانی که چنین اقداماتی را پیشنهاد می کنند ظاهرا به دنبال تعطیلی نهادها و موسسات آمریکایی در روسیه هستند، اما باید بدانند که مسئولیت این کار متوجه آنان خواهد بود.

سناتورهای آمریکایی به تازگی به رئیس‌جمهور آمریکا پیشنهاد دادند که اگر روسیه روادیدهای بیشتری را برای آمریکایی‌ها صادر نکند، 300 دیپلمات روس از آمریکا اخراج شوند.

انتهای پیام

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار روسیه اخبار آمریکا اخبار روسیه سناتورهای آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی

سیدحسین موسویان دیپلمات پیشین کشورمان با انتشار پیامی در ایکس از شکست فراخوان بزرگ برای اخراج وی از دانشگاه پرینستون خبر داد.

 موسویان نوشت:

بعد از ۲ ماه تبلیغات وسیع شبکه های فاکس نیوز، ایران-اینترنشنال،صدای آمریکا و…برای شرکت در تظاهرات «فراخوان بزرگ اخراج موسویان از دانشگاه پرینستون»، امروز فقط۳۰-۴۰ نفر در این تجمع شرکت کردند!!!

۲ میلیون ایرانی در امریکا ضد جنگ طلبان هستند.

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • واکنش رییس دانشگاه تهران به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی