Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر مذاکرات با بارلا برای تمدید قرارداد را آغاز کرد.

اینتر پس از رسیدن به توافق با لائوتارو مارتینز امیدوار است بتواند با مارسلو بروزوویچ و نیکولو بارلا نیز به توافق برسد.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، اینتر برای تمدید کردن قرارداد لائوتارو مارتینز تا سال 2026 با نماینده این بازیکن آرژانتینی به توافق رسیده و فقط حل و فصل شدن برخی جزئیات برای رسمی شدن آن باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اینتر می خواهد مارسلو بروزوویچ که فقط تا انتهای فصل قرارداد دارد را نیز حفظ کند. پس از اتمام بازی های ملی و از سر گرفته شدن بازی های باشگاهی، طرفین به منظور مذاکره در مورد تمدید قرارداد دیدار می کنند.

اینتر به دنبال این است که قرارداد نیکولو بارلا (معتبر تا تابستان 2024) را نیز با افزایش دستمزد او تمدید کند. اخیرا در شهر کیف جلسه ای بین پیرو آسیلیو و جوزپه ماروتا، مدیران اینتر و الساندرو بلترامی، مدیر برنامه این هافبک ایتالیایی برگزار شد. هدف از این جلسه این بود که بر تمایل به ادامه همکاری تاکید شود و در مورد ارقام قرارداد جدید نیز گفتگوهایی صورت گیرد. مذاکرات بین طرفین ادامه پیدا خواهد کرد تا توافق قطعی حاصل شود. 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! شهر شمالی تو را هم دوست دارم خوش به حالت؛ تقدیم به مردم جویبار سفر رییس فدراسیون فوتبال و دوستان با فرست کلاس به امارات افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! مدیران یونایتد در چه صورتی حکم اخراج سولسشر را امضا می کنند؟ سر الکس فرگوسن علیه سولسشر: رونالدو باید مقابل اورتون فیکس بازی می کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد

به گزارش همشهری آنلاین، فابریتزیو رومانو به صورت رسمی تأیید کرد قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با اینتر بسته شده که برای ۲+۱ سال است.

رومانو خبر داد که همه‌چیز بین طرفین قطعی شده و پس از انجام تست‌های پزشکی ستاره ایرانی قراردادی تا سال ۲۰۲۶ بسته است.

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی که با درخشش در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفت، در ۱۷۷ بازی ۸۸ گل برای اژدهایان پرتغالی به ثمر رساند.

کد خبر 847349 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر