Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شیرزادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توزیع هزار و ۳۰۰ بسته لوازم التحریر در اسفراین، اظهار کرد: حدود ۹۰۰ دانش آموز و ۷۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی از این بسته‌ها استفاده کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اسفراین ادامه داد: این بسته‌ها با کمک و همکاری ۲۳ مرکز نیکوکاری تهیه شده و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ارزش بسته‌های تهیه شده بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

شیرزادی با اشاره به محتویات این بسته‌ها خاطر نشان کرد: محتویات بسته‌های لوازم التحریر با توجه به مقطع تحصیلی دانش آموزان چیدمان و به آن‌ها هدیه شده است.

کد خبر 5320323

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد خراسان شمالی لوازم التحریر مواسات ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه عزاداری 28 صفر گرگان کهگیلویه و بویراحمد رحلت پیامبر اکرم ص سیستان و بلوچستان واکسیناسیون کرونا مشهد بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حسین رنجبر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۹۳ اثر در تکنیک‌های اسکرچ برد، آبرنگ و کلاژ به تماشا گذاشته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار