Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد جعفریروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از بیست و یکم مهر جاری در تهران و به میزبانی خانه تکواندو خواهد شد.

مربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در هشت وزن جهانی ۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم پیگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: سه تیم دانشگاه آزاد اسلامی،  کن و شهرداری ورامین از کشورمان جواز حضور در این مسابقات را کسب کردند و همچنین امیررضا صفرخانلو تکواندوکار تبریزی در وزن سوم ۶۳- کیلوگرم در این رقابت ها حاضر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری گفت: هدایت تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی برعهده سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی و اسماعیل اسماعیل پور،  علی رضایی و وی به عنوان مربی بوده و همچنین رضا ایمان زاده نیز به عنوان مدیرفنی و سرپرست این تیم می‌باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون موفق شده پنج عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به نام خود ثبت کند، عنوان کرد: ۲ روز قبل از شروع مسابقات تمامی حاضرین در این مسابقات تست پی سی آر خواهند داد و بعد از اینکه نتایج آزمایش منفی شد قرعه کشی مسابقات انجام خواهد شد و قرعه کشی بر اساس نفرات حاضر در هر وزن انجام گرفته و در هر وزن سه نفر برتر معرفی خواهند شد.  

گفتنی است، مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سطح G۱ بوده و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون تکواندو آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی جام باشگاه های آسیا خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست

پدر کیلیان ام باپه دلیلی نمی بیند که پسرش به هر قیمتی که شده در المپیک بازی کند. 

طرفداری | هنوز مشخص نیست که آیا کیلیان ام باپه، تیم ملی فرانسه را در المپیک 2024 پاریس همراهی می کند یا خیر. پدر این ستاره، ویلفرد ام باپه، در برنامه‌ای حاضر شد و در مورد وضعیت پسرش در این تابستان صحبت کرد. به گزارش لو پاریزین، ویلفرد ام باپه گفت:

این که کیلیان در المپیک حضور خواهد داشت یا نه مسئله اصلی نیست. مهم، برگزاری بازی‌های المپیک در فرانسه است، نه اینکه ام باپه یا ومبانیاما (ستاره جوان تیم ملی بسکتبال فرانسه و سن آنتونیو اسپرز) در آن حضور دارند یا خیر. کل دنیا ما را تماشا خواهند کرد. مهم ترین چیز این است که المپیک به خوبی برگزار شود و مانند یک جشن باشد. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا ما تنها تصمیم‌گیرنده نیستیم. 

ام باپه بارها علاقه خود را برای بازی در المپیک اعلام کرده است، اما در این مورد اختیاری ندارد. از آنجایی که این مسابقات در تقویم فیفا قرار نگرفته است، باشگاه‌ها الزاما ملزم به آزاد کردن بازیکنان خود نیستند. مهاجم فرانسوی در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد است و به احتمال زیاد پس از سی‌ ژوئن جدا خواهد شد و در آن زمان قطعا با باشگاه آینده‌اش، که به نظر می‌رسد رئال مادرید باشد، قرارداد خواهد داشت. باید دید که آیا آن‌ها به او اجازه شرکت در بازی‌ها را می‌دهند؟

رئال مادرید در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال فرانسه در ماه مارس اعلام کرد که قصد ندارد بازیکنان خود را برای المپیک آزاد کند. این شامل اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا می‌شود. این موضوع بُعد سیاسی پیدا کرده است و امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، قول داده است که «همه کارها را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند» که باشگاه‌های بزرگ بازیکنان خود را برای مسابقات المپیک آزاد کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد