Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد خزائی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از افراد مسن و بیمار توان حضور در پایگاه تجمعی واکسیناسیون و مراکز بهداشتی برای تزریق واکسن کرونا را ندارند برنامه ریزی برای حضور در منازل این افراد صورت گرفته است.

رییس مرکز بهداشت استان همدان اضافه کرد: این طرح با مشارکت اداره کل بهزیستی صورت می گیرد و این نهاد اطلاعات آماری و آدرس محل سکونت افراد مُسن و بیمار را در اختیار معاونت بهداشتی برای اجرای طرح «خانه به خانه» قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزائی با بیان اینکه این طرح تاکنون تنها در تهران اجرا شده است اظهار داشت: احتمال می رود در فرایند اجرای این طرح دیگر نهادها از جمله کمیته امداد نیز به مدد معاونت بهداشتی آمده و اطلاعات افراد سالمند و بیماران بستری در خانه که در دست بهزیستی نیست را در اختیار علوم پزشکی برای واکسیناسیون قرار دهند.

وی بیان کرد: با توجه به محدود بودن شمار افراد سالمند و بیماران بستری در خانه، برای هر شهرستان یک تیم متشکل از نماینده بهزیستی و کارشناسان واکسیناسیون معاونت بهداشتی تشکیل شده و در مرکز استان به علت بالا بودن جمعیت سه تا چهار تیم تشکیل می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در مناطق روستایی علاوه بر اجرای طرح واکسیناسیون «خانه به خانه»، بهورزان با مراجعه به در منزل روستاییان افراد واجد شرایط را به حضور در خانه بهداشت برای تزریق واکسن کرونا دعوت و تشویق می کنند.

خزائی اظهار داشت: یک میلیون و ۳۳۰ هزار دُز واکسن کرونا تا روز گذشته در استان همدان تزریق شده است که ۹۲۰ هزار دُز در مرحله اول و مابقی مرحله دوم بوده است.

به گزارش ایرنا، از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، فامنین در وضعیت زرد و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان همدان واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان همدان واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان همدان واکسن کرونا واکسن کرونا استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین