Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمیدرضا شایان رییس اداره صمت چابهار گفت : امسال در حوزه بازرسی و نظارت فعالیت‌های گسترده‌ای در شهرستان‌های چابهار و دشتیاری صورت پذیرفته بطوریکه دراین مدت با انجام سه هزار و ۱۸۴ مورد بازرسی ۲۸۵ پرونده تخلف به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد تومان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تمامی پرونده‌های متشکله برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار ارسال شده است.

وی عمده تخلفات را در زمینه گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه توزیع (تبصره ۴ ماده ۱۸)، تقلب، کم فروشی، صادر نکردن صورتحساب و عدم درج قیمت بوده و بیشترین تخلفات نیز در زمینه آرد، نفت گاز، روغن خوراکی، میوه و تره بار، ابزار آلات، خیاطی و پوشاک، کیف و کفش، نان، مرغ زنده و کشتار روز عنوان کرد.

رییس اداره صمت چابهار ادامه داد: مجموع بازرسی‌های انجام شده از نانوایی‌های شهرستان‌های چابهار و دشتیاری معادل ۱۸۳ فقره بوده که منجر به تشکیل ۱۶ پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شده و پرونده‌های قاچاق نیز هفت فقره و عمده تخلفات در زمینه نفت گاز، سیمان، روغن خوراکی، سیگار و مواد پتروشیمی بوده است.

شایان گفت: در همین مدت ۱۱۱ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان ادارات ذیربط از جمله فرمانداری، مرکز بهداشت، تعزیرات، اماکن، غله و خدمات بازرگانی، استاندارد، شهرداری، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی برگزار که منجر به تشکیل ۲۶ پرونده تخلف شده است.

وی افزود: نقش شهروندان در شناسایی متخلفان صنفی بسیار با اهمیت است که در همین ارتباط از شهروندان عزیز چابهار و دشتیاری درخواست می‌شود در صورت مواجهه با هر گونه تخلف صنفی مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ رسیدگی به شکایات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن متخلفان صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۱۲۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه تخلف اعلامی را در پی گزارش مردمی از سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و در بازرسی از اسناد و مدارک یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا