Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@03:51:11 GMT

مهمترین مسابقه فوتبال امشب+ جدول پخش زنده

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۵۴۴۴

مهمترین مسابقه فوتبال امشب+ جدول پخش زنده

به گزارش فرارو و به نقل از ایرنا، لیگ ملت‌های اروپا از سال گذشته میلادی جایگزین دیدار‌های تدارکاتی در قاره سبز شد. یوفا با این تصمیم موجب شد تا تورنمنت جدیدی شکل گرفته و فوتبال را در این قاره با جدیت بیشتری دنبال کند. این مسابقات در چهار دسته برگزار می‌شود و در نخستین دوره آن تیم ملی پرتغال به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز پس از برگزاری دیدار‌های گروه و در سطح یک این تورنمنت، چهار غول فوتبال اروپا جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرده و اکنون برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

دیدار‌های نیمه‌نهایی و فینال این تورنمنت به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود. ایتالیا به تازگی توانست فاتح یورو شده و با هدایت «روبرتو مانچینی» در اوج آمادگی قرار دارد. امشب در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها، ایتالیا میزبان مسابقات در ورزشگاه «سن‌سیرو» شهر میلان به مصاف اسپانیا می‌رود. این دو تیم در نیمه‌نهایی یورو نیز دیدار کردند که ایتالیا پس از تساوی در وقت‌های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی به برتری دست یافت و فینالیست شد. در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی، بلژیک و فرانسه پنجشنبه شب در شهر تورین و در ورزشگاه یوونتوس برابر هم قرار می‌گیرند.

به گزارش فرارو، این بازی حساس امشب از ساعت ۲۲.۱۵ به وقت تهران برگزار می‌شود که این بازی به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پخش زنده تلویزیون نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی