Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهمترین اخبار ورزشی چهارمحال و بختیاری طی 72 ساعت گذشته را مرور می‌کنیم.

اولین مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان و انتخابی تیم استان در شهرکرد برگزار می‌شود

نخستین مسابقات کشتی انتخابی تیم استان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور روز جمعه 16مهرماه در محل سالن فجر شهرکرد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است مسابقات قهرمانی کشور و تعیین پهلوان برتر و صاحب بازوبند پهلوانی ایران در 7 وزن روز جمعه 30 مهرماه در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری استعدادیابی زیر ۱۹ سال پسران فوتبال استان در بروجن

استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۹ سال فوتبال استان روز شنبه ۱۷ مهرماه ، در ورزشگاه تختی بروجن برگزار خواهد شد و استعدادیابی فقط از بازیکنانی که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، صورت می‌پذیرد.

حضور داوران استان در دوره دانش‌افزایی پیش فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور

دوره دانش‌افزایی داوران لیگ برتر فوتبال کشور از روز یکشنبه ۱۱ مهرماه لغایت سه شنبه ۱۳ مهرماه در هتل پارسیان تهران برگزار شد.

مراسم افتتاحیه این دوره صبح روز یکشنبه ۱۱ مهرماه با حضور دکتر عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال و طهمورث حیدری عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد.

موعود بنیادی فرد، میثم حیدری، قهرمان نجفی، حمید نادری، بهمن عبداللهی و وحید زمانی از استان به این دوره دعوت شده اند.

رقابت نماینده استان در لیگ برتر فوتسال جوانان کشور

 مرحله اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جوانان کشور در گروه اول از روز چهارشنبه ۱۲ لغایت یکشنبه ۱۸ آبان ماه به میزبانی شهرکرد و با حضور تیم سرداران آتیران بختیاری انجام خواهد گرفت.

نماینده استان در این رقابت‌ها با تیم‌های گیتی پسند، سن ایچ ساوه، صدرا شیراز، پیام قزوین و شهدا گمنام تبریز همگروه است و در اولین دیدار خود روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه از ساعت ۱۸ به مصاف تیم پیام قزوین خواهد رفت.

حضور نماینده استان در رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور

طبق برنامه ارسالی سازمان لیگ، رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۸ و ۱۹ مهرماه ۱۴۰۰ آغاز خواهند شد.

تیم پارسیان هارونی به عنوان نائب قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان، در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها روز دوشنبه ۱۹ مهرماه در ورزشگاه انقلاب شهرکرد میزبان تیم ستاره ساز بیرجند خواهد بود.

دعوت ورزشکار چهارمحالی به مرحله سوم انتخابی تیم ملی

با دعوت فدراسیون اسکیت کشور، امیر بهزادی بروجنی اسکیت‌سوار چهارمحال و بختیاری در رده سنی بزرگسالان در مسابقات مرحله سوم انتخابی تیم ملی به مصاف حریفان خود می‌رود.

این مسابقات در پیست ۴۰۰ متر دوشنبه ۲۶ مهرماه  به میزبانی استان تهران، پیست اسکیت مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود که ماده انتخابی وان لپ در حرکت و 15 هزار متر حذفی است و نفرات برتر برای حضور در مسابقات جهانی کلمبیا، به عضویت تیم ملی در می‌آیند.

حضور قهرمانان استان در اولین دوره داوری قویترین مردان

رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام چهارمحال و بختیاری از شرکت 6 نفر از قهرمانان استان در نخستین دوره داوری درجه 3 قویترین مردان خبر داد.

اسدالله عزیزیان گفت: کلاس داوری درجه 3 قویترین مردان برای نخستین بار با حضور ۲۲۰ شرکت‌کننده در روزهای هفتم تا نهم مهرماه در تهران برگزار شد، که این مهم مدت‌ها دغدغه همه ورزشکاران و اهالی قویترین مردان بود و با برگزاری این کلاس‌ها، داوری قویترین مردان رسمیت پیدا می‌کند.

وی افزود: داوود ملکپور، قاسم خاکسار حقانی، صادق صالحی، تیمور شهابی، شاهین ابراهیمی و علی‌اکبر علیدوستی از قهرمانان استان چهارمحال و بختیاری در کلاس داوری قویترین مردان شرکت کردند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان عنوان کرد: قویترین مردان در کنار اعزام‌های برون مرزی و رقابت‌های داخلی در مبحث آموزش قوانین به روز جهانی هم وارد عمل شده‌اند تا قهرمانان این رشته با قدرت و اطلاعات بالا در این رشته فعالیت داشته باشند.

کسب سهمیه مسابقات دو و میدانی آسیایی جاکارتا توسط ورزشکاران چهارمحال و بختیاری

ایوب سلیمی ناغانی و روح الله امانی بروجنی دو و میدانی‌کاران هم استانی، با کسب 4 مدال در رقابت‌های دو و میدانی پیشکسوتان کشور موفق شدند جواز حضور در رقابت های دو و میدانی آسیایی جاکارتا اندونزی را بدست آورند.

چهارمین دوره مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان کشور، انتخابی مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار و روح امانی توانست مدال طلای ماده  5هزار متر و مدال نقره ماده یک هزار و 500متر را بدست آورد.

همچنین ایوب سلیمی دیگر ورزشکار استان در ماده 400 متر 60 تا 64 سال مقام اول و در ماده پرش طول مقام سوم این دور از رقابت‌ها را کسب کرد.

لازم به ذکر است هر دو ورزشکار استان با کسب دو طلا در ماده‌های  5 هزار متر و 400 متر جواز حضور در رقابت‌های دو و میدانی آسیایی به میزبانی جاکارتا اندونزی را بدست آورند.

مدال برنز سهم ورزشکار چهارمحال و بختیاری از رقابت‌های کشوری مهارت‌های فردی

امین قدمی ورزشکار هم استانی مقام سوم رده سنی جوانان در وزن 65 تا منفی 80 کیلوگرم از سری مسابقات قهرمانی کشور مهارت‌های فردی در رشته میل بازی را کسب کرد و در جایگاه سوم ایستاد.

مسابقات مهارت‌های فردی ورزش‌های زورخانه‌ای قهرمانی جوانان کشور به میزبانی استان البرز گرامیداشت شهید علی لندی و شهدای آتش‌نشان به مدت 2 روز برگزار شد و روز گذشته با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شد که از ۲۴۵ فیلم ارسالی این رقابت‌ها در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان از ۲۲ استان کشور با حضور داوران و عوامل فنی جهت حضور در مرحله نهایی این مسابقات بررسی و بازبینی شد.

بر همین اساس در مرحله نهایی این رقابت‌ها مدعیان قهرمانی از ۱۵  استان کشور شامل کرمان، فارس، خراسان رضوی، البرز، خراسان شمالی، تهران، اصفهان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، لرستان، قم، زنجان، چهارمحال و بختیاری، همدان و گلستان حضور داشتند که برای کسب عنوان برتری در رشته‌های مهارت‌های فردی (چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی) در سه وزن منفی منفی ۶۵، ۶۵ تا منفی ۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم با یدکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/68032

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش زورخانه ای فوتبال لیگ دست یک دومیدانی چهارمحال و بختیاری مهارت های فردی قویترین مردان تهران برگزار رقابت ها انتخابی تیم فوتبال کشور دو و میدانی برگزار شد لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند

رقابت‌های پاراکانو قهرمانی جهان اردیبهشت در مجارستان اعزام می‌شود و ۴ ورزشکار عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

به گزارش ایسنا، رقابتهای پاراکانو قهرمانی جهانی که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است ۱۹ اردیبهشت در مجارستان برگزار می‌شود. تیم پاراکانو ایران برای شرکت در این رقابت‌ها با ۴ ورزشکار ۱۶ اردیبهشت عازم این مسابقات می‌شوند.

شهلا بهروزی راد و مسعود قیصری در کلاس KL۳، سعید حسین پور در KL۱ و اسلام جاهدی در VL۲ نفرات اعزامی به قهرمانی جهان هستند.

هدایت این تیم را احمدرضا طالبیان بر عهده دارد.

در این رقابت ها علاوه بر کسب سهمیه پارالمپیک، قایقرانان کلاس بندی بین‌المللی نیز می‌شوند.

در حال حاضر سعید حسین پور تنها قایقران پاراکانو است که سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده و در این تورنمنت به دنبال کلاس بندی و تایید نهایی سهمیه پارالمپیک است.

آخرین اردوی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در دریاچه آزادی در حال برگزاری است و تا ۱۶ اردیبهشت قبل از اعزام به این مسابقات ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور