Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خیبر پس از پایان رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و ناامید شدن از صعود به لیگ یک، با خرید امتیاز تیم اروند خرمشهر به این رقابت ها صعود کرد و فصل گذشته در نخستین گام، با امید روانخواه بازیکن اسبق استقلال تهران برای هدایت سبزپوشان به توافق رسید.

اما پس از پنج هفته و کسب نتایج ضعیف این مربی، مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر با عبدالله ویسی باتجربه وارد مذاکره شد و ویسی سکان هدایت خیبر را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ۲۸ حضور روی نیمکت تیم و کسب ۴۱ امتیاز که البته برای صعود خیبر به لیگ برتر کافی نبود، عبدالله ویسی بعد از شکست مقابل مس کرمان در هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ یک، درخواست جلسه‌ای با مدیران تیم کرد و پس از حضور در نشستی مشترک با مسعود عبدی مالک باشگاه، به شکلی توافقی درخواست خود را برای جدایی مطرح کرد که مورد موافقت مسوولان باشگاه قرار گرفت.

پس از این جدایی توافقی، مدیران باشگاه خیبر خرم آباد وارد مذاکره برای انتخاب سومین سرمربی خود در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول شدند که سرانجام مذاکرات با محسن عاشوری سرمربی سابق تیم بادران که عملکرد خوبی در این تیم و فصل گذشته با خوشه طلایی ساوه داشت، منجر به توافق شد و عاشوری سکان هدایت خیبر خرم آباد را پذیرفت.

در نهایت تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد فصل گذشته رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور را با ۳۴ بازی، ۱۲ برد، ۹ باخت، ۱۳ تساوی، ۴۵ گل زده و ۲۶ گل خورده و با ۴۹ امتیاز به پایان رساند و در رده هفتم جدول ۱۸ تیمی لیگ قرار گرفت و البته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور نیز در مقابل ملوان بندر انزلی در ضربات پنالتی حذف شد.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، برای رسیدن به این مرحله رقابت‌های جام حذفی مقابل تیم فوتبال شهید قندی یزد در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر یک، نفت مسجدسلیمان با نتیجه چهار بر سه و صنعت نفت آبادان با یک گل به برتری رسیده بود.

همچنین حضور علی کریمی ستاره سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی به عنوان مشاور مالک خیبر در کنار این تیم که بسیاری از بازی ها را از نزدیک تماشا می کرد، امید مضاعفی برای کسب نتیجه دلخواه به کادر و بازیکنان خیبر می داد.

عارف رستمی مهاجم ۲۶ساله این تیم با زدن ۱۷ گل آقای گل رقابت ها شد اما اکنون به ذوب آهن اصفهان لیگ برتری پیوسته است، همچنین تیم خیبر برای تقویت خود نیاز داشت که با برخی از بازیکنان تمدید قرارداد و چندین بازیکن دیگر را جذب کند که در این راستا حمید طاهری فرد، وحید امانی، احمد بهاروندی، محمد پاپی، محمدعلی مغنمیان، محمدعلی صفیا، مهرداد قنبری، میلاد غریبی، حسین فاضلی، ابوالفضل طهماسبی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، شهرام سالاری با عقد قرارداد به جمع سبز پوشان خیبر خرم‌آباد اضافه شدند.

همچنین احمد زارعی، رضا شکری، محمود بیرانوند یگانه، محمد صادق نادرپور، مرتضی غلامعلی تبار، احسان جودکی، محمد جواد عباسی و آرش افشین قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

اکنون نیز تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل خود نتایج قابل قبولی را کسب کرده است، در این دیدارها با شهرداری آستارا یک به یک مساوی کرد، در مقابل استقلال تهران ۲ بر یک شکست خورد، فجر سپاسی شیراز را با ۲ گل، فولاد خوزستان را با یک گل، امید بادران تهران را با چهار گل و عقاب تهران را با سه گل بدرقه کرد.

در حال حاضر تمام تمرکز تیمی خیبر بر رقابت های لیگ یک می باشد و مردم لرستان و دیگر لرتباران چشم انتظار کسب موفقیت آن هستند، تیمی که می تواند با روحیه مناسب، نظم دفاعی، کار تیمی منسجم و موقعیت سازی در نوک حمله، امید را در دل هواداران زنده نگه دارد.

حالا باید منتظر ماند و دید محسن عاشوری سرمربی جدید خیبر با کادر فنی جدید در ادامه راه، این تیم را به چه جایگاهی خواهد رساند.

برچسب‌ها فوتبال خیبر خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خیبر خرم آباد لرستان فوتبال خیبر خرم آباد لرستان فوتبال خیبر خرم آباد رقابت های لیگ تیم فوتبال فصل گذشته رقابت ها لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود