Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@22:25:47 GMT

کشف جسد زن سوخته از یک چاه

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۶۳۴۴

کشف جسد زن سوخته از یک چاه

پلیس از کشف جسد سوخته زنی 30 ساله درون یک چاه خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از یاهو، جسد سوخته زنی 30 ساله از چاهی درمنطقه روستایی "یوگیاتیلها" هند پیدا شد.
بنا بر گزارش های موجود خانواده قربانی انگشت اتهام قتل را به سمت شوهر ، پدر شوهر و مادر شوهر قربانی نشانه رفته و از آنها شکایت کردند.
گزارش های پلیس هند نشان میدهد که چندین هفته از ناپدید شدن این زن می گذشت که ماموران پلیس موفق به کشف جسد وی از چاهی شدند که درون آن آویزان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انگیزه جنایت روشن نیست اما به نظر می رسد اختلافات خانوادگی انگیزه اصلی جنایت هولناک بوده است.
به گفته اعضای خانواده قربانی ، دخترشان بارها از شکنجه و ضرب وشتم خود توسط شوهرش با آنها سخن گفته و شرایط زندگی اش را بسیار بد توصیف کرده بود از این رو نخستین متهم پرونده همسر قربانی و خانواده وی خواهند بود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا بی‌بی‌سی آبرو و اعتبارش را به حراج گذاشت؟

تابناک - شبکه بی بی سی انگلیسی در گزارشی مدعی دستیابی به اسنادی محرمانه درباره دستگیری، تعرض جنسی و قتل نیکا شاکرمی در جریان اغتشاشات سال 1401 شده است.

گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی به دلیل تناقضات متعدد و انگیزه‌های مشکوک مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است.

تناقضات فراوان این گزارش به قدری عجیب و غیر حرفه ای است که بی بی سی خود در خلال آن به این تناقضات اعتراف کرده و می نویسد: «سندی که تحقیقات ما روی آن تمرکز دارد، حاوی چند تناقض است. به‌عنوان‌مثال، نیروی انتظامی، با عنوان «ناجا» ذکر شده؛ درحالی‌که در آن زمان «فراجا» نام داشت.»

بی بی سی بیان می کند که بدلیل وجود اسناد جعلی در این موضوع ماه‌ها وقت صرف کرده و اسناد متعددی را مورد بررسی قرار داده است تا به این اطلاعات دست یابد اما سربرگ‌، ادبیات و نگارش اسناد منتشر شده در این گزارش به وضوح جعلی و حاکی از عجله و سراسیمگی در تهیه این گزارش دارد و تهیه کنندگان آن حتی زحمت جست‌وجو و  مشاهده اسناد اداری، برای جعل بهتر آن را نکشیده اند و پس از واکنش‌های فراوان به این گاف‌ها بی بی سی مجبور شد اعلام کند که این اسناد به دلیل امنیت افراد، بازسازی شده است!!!

بی بی سی برای اعتبار بخشی به اسناد این گزارش که خود نیز به آن شک دارد در داستانی هالیوودی یک افسر کارکشته سابق اطلاعات سپاه که کماکان دارای ارتباط و دسترسی بالای اطلاعاتی است را وارد ماجرا کرده و از قول او اسناد را تایید می‌کند؛ هرچند باز در آخر تاکید می کند که به این اسناد اعتماد ۱۰۰ درصد ندارد! بنابراین گزارش به شدت بر یک منبع مشکوک تکیه دارد که اعتبار آن را بیشتر تضعیف می کند. روایت هیجان‌انگیز و فقدان شواهد ملموس نشان از تلاش برای ایجاد یک نمایش به جای اطلاع‌رسانی به مردم دارد.

دستگاه تبلیغاتی غرب و ضد انقلاب، در ماجرای زن، زندگی، آزادی، چندین مورد را برای جنگ تبلیغاتی و تشویش اذهان و روایت سازی تست کردند و در نهایت بهترین مورد را برای ادامه روایت‌سازی نیکا شاکرمی یافتند که مرگ مبهم و مشکوکی داشت و از طرف دیگر خانواده او در ارتباط کامل با شبکه‌های فارسی زبان ضد ایرانی هستند.

این اقدام از بخش جهانی بی بی سی به قدری عجیب و غیر حرفه‌ای بود که حتی برخی از رسانه‌های فارسی زبان فقط این مطلب را بازنشر داده و حاضر به تایید مطالب نشدند.

اما سوال اینجاست که چرا این شبکه حاضر شده است اینگونه با اعتبار و آبروی خود بازی کند؟ شاید یکی از پاسخ ها را بتوان در آخرین خط این گزارش جست و جو کرد؛ آنجا که بی بی سی می‌گوید: " فعالیت پلیس اخلاق ایران متوقف شده بود، اما سرکوب جدیدی برای نقض قوانین پوشش اسلامی در اوایل ماه جاری آغاز شد. "

به نظر می رسد تمام این داستان‌سرایی ها و باز روایت‌‌ها و جعل‌ها برای رسیدن به همین خط بود و یادآوری اینکه این اتفاقات در سال ۱۴۰۱ به خاطر مساله حجاب افتاده است و اکنون باز با شروع اقدامات پلیس در مساله حجاب به دنبال روشن کردن آتش خاموش شده ماجراهای ۱۴۰۱هستند.

زمان و محتوای گزارش نشان می‌دهد که بی‌بی‌سی انگیزه‌های پنهانی فراتر از گزارش صرف اخبار داشته باشد و بند آخر این گزارش حاکی از تلاشی برای برافروختن مجدد جنجال بر سر موضوع حجاب است.

احتمال مهم دیگر در مورد این گزارش این است که با توجه به خیزش بی سابقه سراسری در دانشگاه های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی این شبکه در پی انحراف اذهان از این موضوع مهم باشد و همچنین با این گزارش هالیوودی خوراک و سوژه ای برای کسانی تامین کند که در ۷ ماه اخیر کوچکترین واکنشی به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و قتل عام زنان و کودکان و نسل کشی در غزه ندادند و حالا هم در قبال رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان و اساتید دانشگاه روزه سکوت گرفته‌اند.

در نهایت گزارش بی بی سی در مورد مرگ نیکا شاکرمی نمونه بارز روزنامه نگاری ناقص است. عدم اعتبار گزارش، انگیزه های مشکوک و بی توجهی به اصول ژورنالیستی، تردیدهای جدی در مورد صداقت بی بی سی و توانایی آن در ارائه پوشش خبری موثق ایجاد می کند.

دیگر خبرها

  • چرا بی‌بی‌سی آبرو و اعتبارش را به حراج گذاشت؟
  • بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست