Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:11:16 GMT

حکم شهردار قزوین احتمالاً تا آخر مهر صادر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۷۱۲۹

حکم شهردار قزوین احتمالاً تا آخر مهر صادر می‌شود

فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای شهر قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون آخرین وضعیت شهردار منتخب و زمان احتمالی صدور حکم وی توسط وزیر کشور عنوان کرد: ما همچنان منتظریم و طبق گفته‌های دکتر صباغ، ایشان برای انجام مراحل مصاحبه دعوت شده و به وزارت کشور رفته و منتظر هستیم تا پس از روال طبیعی در وزارت کشور، پاسخ استعلامات ایشان بیاید و حکم شهردار صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر قزوین گفت: احتمال می دهیم که تا آخر مهر حکم شهردار قزوین صادر شود.

وی افزود: بعد از صدور حکم مراسم معارفۀ شهردار جدید برگزار می‌شود و در مورد نحوۀ برگزاری این برنامه و پس از انجام مشورت‌ها و براساس رویه‌ها مراسم معارفه را برگزار خواهیم کرد.

فصیحی رامندی پیرامون شایعات مطرح شده در مورد اشکالات پیش آمده در صدور حکم شهردار نیز عنوان کرد: همانطور که گفتید این‌ها شایعه است و معمولاً زمانی که یک مقدار پاسخ استعلام‌ها طولانی شود، این شایعات در می‌آید، اما هیچ چیزی رسماً به شورای شهر اعلام نشده و ما منتظر صدور حکم شهردار قزوین هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی صباغ در جلسه روز 24 شهریورماه 1400، با کسب رأی اکثریت اعضای شورای شهر به عنوان شهردار قزوین انتخاب شده و جهت انجام مراحل صدور حکم به وزارت کشور معرفی گردید. در حال حاضر سیدمهدی کاظمی سرپرستی شهرداری قزوین را برعهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین شهردار قزوین رئیس شورای شهر قزوین شهردار قزوین حکم شهردار شورای شهر صدور حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   رضا کارگر  در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های خوزستان در محل فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز گفت: در دولت سیزدهم به فعالیت‌های فرهنگی در فضای فرودگاه‌های کشور بسیار اهمیت داده شده است.

وی با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی در فرودگاه‌های کشور افزود: بر همین اساس تلاش شده تا در مناسبت‌های مختلف با اقدامات فرهنگی فضاسازی‌های مناسبی در فرودگاه‌های کشور انجام شود.

دبیر شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرودگاه‌ها پیشانی معرفی هر شهر و استان هستند اظهار کرد: در همین راستا تلاش شده تا در فرودگاه‌ها بیش از پیش با اقدامات فرهنگی آثار تاریخی و فرهنگی هر شهر و استان به مسافران معرفی شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: در حوزه گردشگری نیز امسال مقرر شده در هر فرودگاه میز گردشگری دایر شود.

کارگر افزود: وزیر راه و شهرسازی بر معرفی هر استان در فرودگاه‌ها که محل تردد مسافران از مناطق مختلف داخلی و خارجی هستند تاکید دارد.

وی گفت: توسعه ناوگان هوایی کشور در حال انجام است، اما به دلیل مشکلات تحریم‌ها این توسعه به کندی انجام می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: رسانه‌ها زبان و نماینده مردم هستند و در دولت سیزدهم تلاش بر این است که ارتباط با رسانه‌ها تنگاتنگ باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد