Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی،رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در نشست با فرمانده انتظامی استان کرمان و همچنین فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانسی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه خدماتی خوبی در نیروی انتظامی استان کرمان انجام شده است گفت: این خدمات را به شیوه‌های مختلف باید برای مردم بازگو کرد چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در نظام اسلامی تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: رسانه‌های معاند سعی در ناامید کردن مردم و سیاه جلوه دادن شرایط را دارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به طرح فرماندهی انتظامی استان کرمان در زمینه مقابله با قاچاق اتباع غیرمجاز در کرمان اشاره کرد و افزود: طرحی که انجام شده بسیار مهم و حائز اهمیت است.

او گفت: صورت جلسات و اقدات انجام شده در فرماندهی انتظامی در زمینه ایجاد ممنوعیت تردد اتباع غیرمجاز بیانگر اهتمام این نیرو با استفاده از ظرفیت داخلی با این معضل است و از این بابت که خودتان این حرکت را ابداع کرده اید کمال تقدیر و تشکر را دارم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تردد خودرو‌های حامل اتباع غیرمجاز با سرعت بالا به جز ایجاد تصادفات، امنیت روحی و روانی مردم را نیز به خظر انداخته بود از ورود فرماندهی انتظامی استان کرمان به این موضوع و اقدام انقلابی شما صمیمانه تشکر می‌کنیم و حتما از این طرح حمایت می‌کنیم.

پورابراهیمی تاکید کرد: گزارش ۱۴ روزه فرمانده انتظامی استان کرمان در زمینه مقابله با قاچاق اتباع بیگانه فوق العاده است و نشان می‌دهد کاری ارزشمند انجام شده است.

او بیان کرد: دغدغه شما به حق است و من این معضل را با گوشت و پوست درک می‌کنم و اگر امنیت ثقل مرکزیت کرمان درست نشود سرریز ناامنی آن به دیگر استان‌ها وارد می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تصمیم به ظاهر استانی است، اما اثرات و تبعات آن فراتر از استان است لذا متن پیشنهادی و احکام به وزارت کشور نیز اعلام شود افزود: فرماندهی انتظامی استان کرمان موضوع را در ۲ بخش ببینند که بخش اول اقدامات تنبیهی و بخش دوم اقدامات ایجابی باشد.

او گفت: ظرف سه ماه آینده فقدان دوربین در سیرجان با کمک و همکاری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بر طرف می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون اقتصادی نماینده مجلس نیروی انتظامی مجلس شورای اسلامی انتظامی استان کرمان فرماندهی انتظامی نماینده مردم انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم

یک قطار باری حامل بنزین و پروپان در مرز دو ایالت آریزونا و نیومکزیکو از ریل خارج شد و آتش گرفت. 

آسوشیتدپرس گزارش داد این حادثه بعد از ظهر روز جمعه ۲۶ آوریل در منطقه لوپتون رخ داد. هیچ گزارشی از تلفات حادثه وجود ندارد. با این حال با توجه به شدت بحران احتمال کشته یا زخمی شدن عده‌ای وجود دارد.

به گفته پلیس محلی، در مجموع شش واگن در آتش سوخت. این انفجار تردد در بزرگراه بین ایالتی که یک مسیر کلیدی برای تردد بار است، محدود کرد.

لنا کنت، سخنگوی راه‌آهن BNSF گفت که کارکنان این شرکت در محل حضور دارند و در حال جمع آوری بقایای واگن‌های سوخته هستند. 

علت خروج از ریل در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان