Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:58:46 GMT

۳۲ درصد افراد ۱۲ تا ۱۸ سال خراسان شمالی واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۷۳۲۹

۳۲ درصد افراد ۱۲ تا ۱۸ سال خراسان شمالی واکسینه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد هاشمی صبح چهار شنبه با حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای فرهنگی بجنورد اظهار کرد: از زمان شروع واکسیناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال تاکنون، حدود ۳۲ درصد آن‌ها واکسینه شده اند و این روند ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: جهت دایر کردن کلاس‌های حضوری در مدارس نیازمند واکسیناسیون بقیه این گروه سنی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعلام دستورالعمل وزارت بهداشت در خصوص واکسیناسیون سریع این گروه سنی ظرف ۳ روز آینده، اضافه کرد: گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال برای تزریق واکسن کووید ۱۹ به مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان مراجعه کنند تا پوشش کامل واکسیناسیون برای این گروه سنی محقق شود.

هاشمی با بیان اینکه اکنون آموزش در مدارس نیمه حضوری است، ادامه داد: با توجه به اینکه مقررشده آموزش حضوری دانش آموزان بیشتر شود نیازمند این هستیم تا امنیت خاطر دانش آموزان و والدین آن‌ها تأمین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه با انجام واکسیناسیون این امنیت خاطر تأمین می‌شود، گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون و خانه‌های بهداشت شهری و روستایی اکنون در حال واکسیناسیون کووید ۱۹ هستند.

وی در انتها رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همچنان لازم و ضروری دانست و گفت: توجه به پروتکل‌ها باعث پیروزی سریع‌تر بر این بیماری خواهد شد.

کد خبر 5321106

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون ویروس کرونا واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سید احمد هاشمی ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر زلزله کرمانشاه واکسن کرونا عزاداری 28 صفر گرگان سیستان و بلوچستان رحلت پیامبر اکرم ص واکسیناسیون کرونا کهگیلویه و بویراحمد مشهد گروه سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم

ادامه روند واکسیناسیون اتباع خارجی این بار در شهرستان شهریار استان تهران؛ مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان اتباع در شهرستان های حاشیه ای تهران از جمله در شهرستان شهریار از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است؛ طبق آمار در ۹ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ هزار اتباع افغانستانی در تهران واکسینه شدند.

در سطح شهرستان شهریار ۲۴ مرکز خدمات جامع سلامت فعال است که خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به اتباع خارجی ارائه می‌کند.

طرحی که برای محکم تر شدن زنجیره سلامت در کنار تلاش‌های کادر درمان همکاری والدین را می خواهد.

نوبت دوم طرح واکسیناسیون اطفال زیر ۵ سال قرار است تا پوشش کامل ادامه داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان