Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- حدود ۲۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی و حوزه سلامت نیروی زمینی ارتش در گیلان با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در فومن به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، چندین طرح عمرانی و حوزه سلامت شهرستان فومن صبح امروز با حضور امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه افتتاح بخش ICU بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان فومن اظهار داشت: گیلان زودتر از سایر استان‌ها درگیر کرونا شد و ارتش جمهوری اسلامی از همان روزهای نخست شیوع کرونا در استان‌ برای مقابله با این بیماری به کمک استان آمد.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی بین نیروی زمینی ارتش و استان گیلان خاطرنشان کرد:  ارتش جمهوری اسلامی در اقصی نقاط کشور پروژه‌های مختلف عمرانی و توسعه سلامت را در حال اجرا دارد و یک بیمارستان مجهز برای بیماران کرونایی در شهر رشت افنتاح شده است.

روایت تسنیم از نابغه گیلانی جبهه مقاومت/ شهید «حسین قمی» چگونه ژنرال‌های روسی را شگفت‌زده کرد؟ + فیلمسیل روز گذشته در گیلان 20 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشتعدم نظارت و تعطیلی مکرر نانوایی‌ها نارضایتی مردم گیلان را رقم زده است

به گزارش تسنیم، بخش ICU بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان امروز با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افتتاح شد و همچنین بیش از 3 میلیارد‌ تومان برای تجهیزات مدرن پزشکی این بخش هزینه شده است.

پروژه‌های نیروی زمینی ارتش یکی از منحصر به فرد ترین پروژه‌ها در سطح کشور محسوب می‌شوند و در شهرستان فومن نیز در مجموع امروز حدود 20 میلیارد تومان پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین 10 واحد مسکون محرومان که با مشارکت سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی احداث شد امروز به بهره‌برداری رسید و بازسازی و تجهیز خانه بهداشت روستای آبرود فومن، احیا و اتمام مسجد امام حسین آبرود و دیگر اماکن مذهبی و عمرانی نیز امروز به بهره‌برداری رسید.

تجهیز و نوسازی مساجد، احداث پل، تجهیز خانه بهداشت، نوسازی و تجهیز بخش‌های بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در فومن، ساخت مسکن محرومان در مناطق محروم و تجهیز سیستم گرمایشی و سرمایشی مصلی شهرستان فومن از جمله پروژه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب گیلان است.

انتهای پیام/612/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش بهره برداری رسید ارتش جمهوری اسلامی میلیارد تومان شهرستان فومن پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه خلیج‌فارس نماد اقتدار کشور ماست گفت: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش،‌ امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خلیج ‌فارس نماد اقتدار کشور ماست.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمتر از  ۶۷ روز پس از آغاز دفاع مقدس موفق شد که استیلای دریایی خود را در خلیج‌ فارس تثبیت کرده و شاهرگ‌های اقتصادی دشمن بعثی در این منطقه را قطع کند.

دریادار ایرانی اضافه کرد: با این دستاورد نیروی دریایی ارتش، اقتصاد جنگ به خوبی مدیریت شد و بنادر اصلی ما همچون بندر امام، بندر بوشهر و ترمینال نفتی خارک در امنیت کاملی که توسط نیروی دریایی تامین شده بود، فعالیت کردند و در نهایت منجر به پیروزی های شیرینی شد که نیروهای مسلح به مردم هدیه دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به پیروزی‌های متعدد نیروهای مسلح کشورمان ادامه داد: از زمان دفاع مقدس تاکنون نیروهای مسلح کشورمان همواره در حال پیروزی و طی کردن پله‌های اقتدار بوده‌اند؛ جدیدترین این پیروزی‌ها عملیات «وعده صادق» بود.

وی در رابطه‌ با برنامه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت خلیج‌ فارس و اسکورت نفتکش‌های ایرانی اظهار کرد: خلیج‌ فارس امروز امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان محسوب می‌شود و ما عمدتا اسکورت کشتی‌هایمان در مناطقی مثل خلیج عدن و اقیانوس اطلس را انجام می‌دهیم.

امیر دریادار ایرانی در پایان تاکید کرد: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد