Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:13:55 GMT

۱۳ واحد صنفی متخلف در قصرشیرین پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۸۰۴۸

۱۳ واحد صنفی متخلف در قصرشیرین پلمب شد

سرهنگ «محمد محمدی» روز چهارشنبه به ایرنا افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس قصرشیرین بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

وی اظهار داشت: در جریان بازرسی های صورت گرفته ۱۳ واحد صنفی به علت تخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: در این زمینه پلیس امنیت عمومی شهرستان با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات در حوزه اصناف و اماکن عمومی، اصناف متخلف را مورد بررسی قرار داده و با اقدام به موقع پلمب شدند.

سرهنگ محمدی در ادامه گفت: برنامه‌ها و اقدام های کنترلی و نظارتی واحدهای صنفی از سوی پلیس تشدید شده و واحدهایی که خارج از چارچوب قانون، شئون و هنجارهای جامعه عمل می کنند، پلمب می شوند.

او اضافه کرد: در برخورد با متخلفان و مجرمان، قانون ملاک خواهد بود و پلیس با اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، اقدام های کنترلی و نظارتی، همواره در صدد خدمات رسانی به مردم است.

وی همچنین از صدور ۲۰ برگه اخطاریه کتبی و بیش  ۱۱۰ اخطار شفاهی برای واحدهای صنفی خبر داد و گفت: در صورت عدم اصلاح رفتار، این واحدها  نیز پلمب خواهند شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار تن جمعیت، بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرز طولانی، ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی فعال است که پرویزخان با اقلیم کردستان عراق و خسروی با حکومت مرکزی عراق و بخش عربی هم مرز است.

برچسب‌ها قصرشیرین اصناف انتظامی عراق کردستان عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین اصناف انتظامی قصرشیرین اصناف انتظامی عراق کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون