Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:24:31 GMT

ایوان نجف، جای سوزن انداختن نیست +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۵۵۶۵

ایوان نجف، جای سوزن انداختن نیست +عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همزمان با ایام رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، مردم عراق طبق سال‌های گذشته از شهرهای مختلف به سوی حرم امیرالمؤمنین (ع) حرکت کردند تا در شب رحلت پیامبر مهربانی‌ها در نجف اشرف و در جوار حرم مولا به عزاداری بپردازند.

 

عزاداری رحلت پیامبر (ص) در ایوان نجف

حرم امام علی (ع) نیز در روزهای گذشته با نصب پرچم و پارچه‌های عزا در ایوان نجف و سایر نقاط حرم غرق ماتم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روز گذشته خیابان‌های منتهی به نجف اشرف و حرم امام علی (ع) مملو از جمعیت بود و زائران پس از رسیدن به نجف یک به یک وارد ایوان نجف شده و در آنجا به عزاداری می‌پرداختند و پس از آن به سوی ضریح حرم علوی حرکت می‌کردند؛ به طوری که موکب‌های عزاداری مختلف تا اذان صبح در حرم عزاداری کردند.

با توجه به اینکه بر اساس تقویم عراق امروز سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) است، مراسم عزاداری در حرم امیرالمؤمنین (ع) از شب گذشته آغاز شد و زائران پیاده‌روی نیز به حرم علوی رسیده و به عزاداری پرداختند که در ادامه تصاویری از عزاداری مردم عراق همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص) را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زائران پیامبر اعظم موکب نجف حرم علوی رحلت پیامبر رحلت پیامبر ایوان نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا

برخی از اعضای شورای شهر تهران امروز همزمان با صحبت‌های علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، صحن شورا را ترک کردند؛ این اقدام در راستای از حدنصاب انداختن جلسه شورای شهر تهران ارزیابی می‌شود که البته امروز جلسه با حدنصاب قانونی به کار خود ادامه داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران آغاز شد و در این جلسه پس از تذکرات اعضا، محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پشت تریبون قرار گرفت و گزارشی را از اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل و به‌ویژه سفر شهردار تهران به چین ارائه کرد.

در ادامه برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به این گزارش و قراردادهای چین اعتراض و انتقاداتی را مطرح کردند.

در ادامه جلسه شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در پشت تریبون قرار گرفت تا به انتقادات مطرح شده از سوی برخی اعضای شورای شهر تهران پاسخ دهد اما در حالیکه هنوز زاکانی توضیحات خود را آغاز نکرده بود، برخی از اعضای شورای شهر تهران اقدام به ترک صحن شورا کردند!

سوده نجفی، جعفر شربیانی، ناصر امانی، مهدی اقراریان، سید جعفر تشکری هاشمی، مهدی عباسی، علی‌اصغر قائمی از اعضایی بودند که همزمان با قرار گرفتن زاکانی در پشت تریبون، صحن شورا را ترک کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)