Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پژمان درستکار درباره عنوان سومی کشتی آزاد در رقابت های جهانی نروژ، عنوان کرد: شرایط خاص بود چرا که تاکنون در تاریخ کشتی بی سابقه بوده که در فاصله اندکی پس از المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان برگزار شود و همین موضوع کار را برای سخت کرده بود اما با توکل به خدا و مدد گرفتن از ائمه اطهار تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و در همین فرصت کم با تیمی که در اختیار داشتیم کار را به خوبی پیش بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر تمرینات کشتی و بدنسازی، نقاط ضعف و قوت کشتی‌گیران خودمان و حریفانی که داشتند را به درستی شناسایی کردیم و کشتی‌گیران با برنامه به روی تشک مبارزه فرستادیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: رقابت تنگاتنگی با روس‌ها و آمریکایی‌ها بر سر رسیدن به عنوان قهرمانی داشتیم و اگر برخی از کشتی‌گیران کمی هوشیارتر عمل می‌کردند، به مقام نخست تیمی جهان هم می‌رسیدیم. این نکته هم قابل گفتن است که شاید قبل از آغاز رقابت‌ها کسی فکر نمی‌کرد که این تیم جوان بتواند ۶ فینالیست داشته باشد و در پایان رقابت‌ها روی سکو برود اما خوشبختانه توانستیم به لطف خداوند نتایج نسبتا خوبی را رقم بزنیم و دل مردم را شاد کنیم. ما به چرخه انتخاب ملی‌پوشان احترام گذاشتیم و هر کشتی‌گیری از این چرخه سربلند بیرون آمد، او را انتخاب کردیم و کاری نداشتیم که چه سن و سالی دارد و تجربه‌اش چقدر است.

درستکار افرود: نکته‌ای که قابل توجه بود آمادگی بالای جسمانی ملی‌پوشان و برتری جسمانی کشتی‌گیران کشورمان مقابل حریفان بود به طوری‌که حتی آمریکایی‌ها که در زمینه آمادگی جسمانی سرآمد همه کشورها هستند هم مقابل آمادگی کشتی‌گیران کشورمان اصطلاحا کم آوردند و نفس‌های‌شان مقابل نمایندگان کشورمان شمارش می‌افتاد. حتی کشتی‌گیرانی که شکست خوردند هم تا آخرین لحظه جنگیدند و هیچ کشتی‌گیری به خاطر ضعف جسمانی مقابل حریف شکست نخورد.

وی افزود: در این خصوص باید مشخصا به علیرضا سرلک و مجتبی گلیج اشاره کنم که علی‌رغم شکست مقابل گیلمان و اسنایدر، اما آن‌ها را جان بر لب کردند و ۶ دقیقه کامل مقابل آن‌ها جنگیدند. از طرفی باید به آمادگی بالای نفرات المپیکی ما نسبت به کشتی‌گیران المپیکی سایر کشورها مانند روسیه، آمریکا، ترکیه و گرجستان اشاره کنم. در این خصوص باید به آمادگی امیرحسین زارع نسبت به پتریاشویلی و طاها آکگول و حسن یزدانی نسبت به دیوید تیلور و آرتور نایفونوف اشاره کنم که علی‌رغم اینکه شرایط مشابهی به لحاظ زمانی داشتند، اما شاهد آمادگی محسوس نمایندگان المپیکی کشورمان نسبت به رقبایشان بودیم.

سرمربی تیم‌ ملی کشتی‌آزاد خاطرنشان کرد: تمام تمریناتی که برای آماده‌سازی کشتی‌گیران طراحی کردیم بر اساس معیارهای علمی و میدانی بود، به همین دلیل بود که در اولین روز اردو تست آمادگی جسمانی گرفتیم تا شرایط ملی‌پوشان را بسنجیم و بر اساس آن تمرینات را طراحی کنیم. کشتی‌گیران المپیکی را هم به لحاظ جسمانی و روحی به خوبی بازسازی کردیم.

درستکار گفت: در مجموع باید بگویم همه با هم یک‌دل و یک‌صدا شده بودیم تا بهترین نتیجه را رقم بزنیم و همین وفاق و همدلی باعث شده بود تا کشتی‌گیران فعل خواستن را در خود صرف کرده و تا آخرین ثانیه‌های کشتی با حریفان بجنگند. خوشبختانه شرایط خوبی بر تیم حکم‌فرما شده بود و همه ملی‌پوشان انگیزه داشتند تا بهترین نمایش را از خود به جا بگذارند. امیدوارم نتیجه به دست آمده لبخند را بر چهره مردم کشورمان نشانده باشد و باعث خوشحالی آن‌ها شده باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشتی آزاد مسابقات جهانی نروژ سومی کشتی آزاد کشتی گیران ملی پوشان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المهریه، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با این شبکه گفت، باید درک کنیم که علت یاوه‌گویی اسرائیل ایمنی آن در برابر مجازات است، این رژیم می‌داند واکنش جهان عرب و اسلام ضعیف خواهد بود به همین علت مرتکب چنین جنایت‌هایی می‌شود ما بر همین اساس، چهارمین دور عملیات خود را اعلام کردیم چهارمین دور عملیات شامل دو بخش است؛ بخش اول تلاش نیرو‌های مسلح یمن برای هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی در هر جایی از جمله دریای مدیترانه است. بخش دوم این مرحله عملیات مربوط به رفح است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

البخیتی ادامه داد: اگر این رژیم تهاجم به رفح را آغاز کند ما اجرای بخش دوم این عملیات را شروع خواهیم کرد. در این بخش از عملیات در صورت حمله به رفع ما همه کشتی‌های شرکت‌هایی را که با اسرائیل همکاری می‌کنند هدف قرار خواهیم داد، به همین علت آمریکا و انگلیس باید رژیم صهیونیستی را زیر فشار قرار دهند تا نسل کشی در غزه را متوقف کند و به محاصره این منطقه پایان دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره توانایی‌های نیرو‌های مسلح یمن گفت، نیروی موشکی یمن اکنون آماده و در جستجوی اهداف مورد نظر است تا به آنها حمله کند.

 

دیگر خبرها

  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان