Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی نیک، با اشاره به دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی با معاون امور فرهنگی و سابقه آشنایی اعضا با یاسر احمدوند گفت: ایشان سابقه و تجربه قابل اعتنایی در کار نشر دارد و خوشحالیم از اینکه فردی که زبان نشر را می‌داند در جایگاه معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی با معاون امور فرهنگی، جلسه‌ای برگزار و صحبت‌های وی را ارزیابی کردیم. اعضا از صحبت‌های وی راضی بودند و گمان می‌کنم بقیه تشکل‌ها هم در آینده به این حقیقت اذعان خواهند کرد که فردی آشنا به حوزه نشر در جایگاه معاونت امور فرهنگی قرار گرفته است.

عضو هیئت مدیره انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی گفت: برگزاری این جلسه بسیار مفید بود البته به شرط اینکه هر چه سریعتر اقداماتی صورت گیرد و به نتیجه رسد. در این چهار سال می‌توان کارهای خوبی در حوزه نشر انجام داد و عقب‌افتادگی‌های سال‌های پیش را جبران کرد.

حسینی‌نیک همچنین از تئوریزه کردن برخی از پیشنهادهای مطرح شده در این جلسات برای ارسال آنها در قالب طرح به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد. وی همچنین به نتیجه رسیدن هر چه سریع‌تر برنامه‎‌های انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در هفته کتاب امسال را یکی از اولویت‌های این انجمن دانست.

اعضای هیئت مدیره انجمن ناشران دانشگاهی متشکل از علی‌اکبر طورانیان، سیدعباس حسینی نیک، کاظم آرمان‌پور، حامد علی‌اکبرزاده و مرتضی جعفری‌پور روز یکشنبه یازدهم مهر ۱۴۰۰ جلسه‌ای را با احمدوند برگزار کرده و پیشنهادهای خود را درباره مسائلی چون چالش‌های پیش‌روی نشر دانشگاهی، برقراری عدالت در یارانه نشر و توزیع کاغذ، رتبه‌بندی ناشران، تشکیل شورای تشکل‌های نشر، ارایه تسهیلات به ناشران دانشگاهی و مبارزه با تکثیر و انتشار غیرقانونی کتاب‌های دانشگاهی مطرح کردند. گزارش این جلسه را از این نشانی مطالعه کنید.

کد خبر 5321174 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی عباس حسینی نیک یاسر احمدوند صنعت نشر کتاب و کتابخوانی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد تازه های نشر ترجمه برنامه سوره امام حسن مجتبی ع انتشارات سوره مهر کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب رونمایی کتاب رایزنی فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان محمد مهدی اسماعیلی انتشارات سروش تجدید چاپ صلح امام حسن ع انجمن فرهنگی ناشران هیئت مدیره انجمن ناشران دانشگاهی امور فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی

علیرضا قیطاسی در نشستی با حضور کارکنان معاونت حقوقی و وصول مطالبات این بانک، عملکرد مناسب بانک دی در وصول مطالبات غیرجاری را نشان‌دهنده اثربخشی اصلاحات ساختاری در بخش حقوقی دانست. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، در نشست بررسی عملکرد معاونت حقوقی و وصول مطالبات، که با حضور معاون، روسای ادارات و کارکنان این معاونت برگزار شد، عملکرد مناسب بانک دی در وصول مطالبات غیرجاری را نشان‌دهنده پیاده‌سازی درست ساختارها در بخش حقوقی، تقویت بدنه کارشناسی و مدیریتی این حوزه و همت جهادی کارکنان در تحقق اهداف دانست.

سرپرست بانک دی در این نشست ضمن قدردانی از عملکرد همکاران معاونت حقوقی و وصول مطالبات گفت: حوزه حقوقی بانک یکی از فعال‌ترین حوزه‌ها در سال گذشته بود که نتیجه فعالیت‌های همکاران این معاونت در شاخص‌های عملیاتی بانک مشهود است.

قیطاسی ضمن قدردانی از حمایت‌های همه جانبه قاضی‌زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران و مدیران بنیاد شهید در سطوح مختلف، از بانک دی گفت: با حمایت‌های این عزیزان و برنامه‌ریزی و اهتمام جدی مدیران بانک، در سال گذشته علاوه بر رشد مناسب منابع در نظام بانکی، در واگذاری املاک مازاد، به‌ویژه املاک بزرگ مقیاس و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی و وصول مطالبات غیرجاری عملکرد مناسبی رقم خورد.

سرپرست بانک دی در پایان تأکید کرد: در پیگیری و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی باید از تمام ظرفیت‌های موجود و پتانسیل رؤسای شعب و مشاوران حقوقی استفاده کرد.

در ابتدای این نشست اسماعیل عباسی، معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک، ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیریت ارشد بانک از اقدامات حوزه حقوقی به ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت پرداخت و تصریح کرد: توجه ویژه مدیریت ارشد بانک به امور حقوقی و وصول مطالبات حاکی از اهمیت استراتژیک این حوزه در تحقق اهداف بانک است.

 وی افزود: در دو سال گذشته با یک برنامه منسجم و مستمر در حوزه‌های مختلف معاونت حقوقی و وصول مطالبات و تلاش همکاران این حوزه شاهد رشد و بهبود مناسبی در وصول مطالبات، پیگیری پرونده‌های دعاوی و حقوقی، برگزاری مزایده‌ها و بهبود تصویر برند بانک نزد مراجع بالادستی بودیم.

در ادامه این نشست مدیر امور وصول مطالبات و املاک تملیکی و رؤسای ادارت ذیل معاونت حقوقی به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.

همچنین مدیر امور بازرسی، طرح و برنامه، بین‌الملل و مدیرعامل شرکت دی ایرانیان نیز به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف بانک پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد