Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عطا ناوکی روز چهارشنبه در دیدار با خانوادهای «لیلا بهمن زاده» و «سعادت سجادیان» از شهیدان مدافع سلامت هرمزگان افزود: مدافعان سلامت در خط مقدم دیگری با ایثار و زحمات شبانه روزی خود در راستای حفظ سلامت هموطنان جانفشانی می کنند.

وی با اشاره به وظایف حساس و خطیر مدافعان سلامت برای حفظ سلامتی مردم در برابر ویروس کرونا، افزود: شهدای این عرصه بار دیگر همچون ایثارگران دوران انقلاب و دفاع مقدس حماسه ای بزرگ آفریدند و نشان دادند که ملت ایران با همدلی، اتحاد، ایثار و صبر در کنار یکدیگر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، پاسداری از آرمان ها و خون پاک مجاهدان راه حق را یک تکلیف معنوی و اخلاقی دانست و بیان کرد: شهدا انسان های با بصیرت، بزرگوار و سرافرازی بودند که ما را شرمنده کرده اند، اما همنشینی با خانواده‌های آنان به ویژه والدین گرانقدرشان باعث آرامش روح و روان می شود.

ناوکی دیدار با جامعه ایثارگران را موجب تقویت روحیه خدمت‌گذاری در جامعه دانست و یادآورشد: شهیدان سلامت با فداکاری خود، آرمان های شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس را ادامه دادند.

در دیدارهای یاد شده، علیرضا میرزائی مدیر توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و غلام فتح آبادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان نیز حضور داشتند.

شهیده لیلا بهمن زاده با ۴۸ سال سن ۲۱ سال سابقه کاری در بیمارستان‌های شریعتی و شهید محمدی بندرعباس سومین شهید مدافع سلامت هرمزگان در راه مقابله با بیماری کووید ۱۹ لقب گرفت.
وی متاهل و دارای دو فرزند پسر و دختر بود که مرداد ماه امسال جان خود را از دست داد.
پیش از این «آرزو باهو و سعادت سجادیان» دو شهید مدافع سلامت هرمزگان در راه خدمت رسانی به مردم در مقابله با ویروس کرونا بودند که جان خود را در راه نجات هم نوعان خود فدا کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا هرمزگان شهدای سلامت بندرعباس اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرمزگان شهدای سلامت ویروس کرونا هرمزگان شهدای سلامت بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود