Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@16:24:15 GMT

آیا تردد بین‌شهری با کارت واکسن مجاز است؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۸۵۳۵

آیا تردد بین‌شهری با کارت واکسن مجاز است؟

 سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: طبق مقررات و مصوباتی که ستاد ملی مقابله با کرونا در ارتباط با سفر به ما ابلاغ کرده مبنی بر این است که ورود و خروج از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی افزود: مصوبات جدیدی مبنی بر تردد و انجام سفر با کارت واکسیناسیون به ما ابلاغ نشده و طبق مصوبات گذشته در حال انجام ماموریت‌های خود هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، تصریح کرد: خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی کماکان ممنوع است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در شهرهای گروه بندی زرد و آبی محدودیت ترددی نداریم، همچنین محدودیت تردد شبانه کماکان ادامه دارد.

۴۷۲۳۳

کد خبر 1561470

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال اجرا شد.

تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس به سمت مازندران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مسافران پیش از سفر جهت اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 6096131

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد