Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد شیرانی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هموطنان نسبت به مدیریت و برنامه ریزی برگشت تا قبل از روز جمعه و همچنین در روزهای هفته آتی اقدام کنند.

وی با اشاره به وضعیت راه ها گفت: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پیچ سرهنگ تا سیاه بیشه و محدوده های هریجان و ولی آباد و مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مکارود تا انارک و محدود های ولی آباد، سیاه بیشه، تونل کندوان، پیچ سرهنگ، گچسر  و نساء ترافیک سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده و با توجه به ترافیک سنگین در جادهای شمالی کشور در این شرایط توصیه به پرهیز از سفر است.  

رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور ناجا گفت: جاده چالوس به دلیل پایین بودن ظرفیت تردد در این شرایط مناسب برای سفر و انتخاب مسیر تردد نیست. در این شرایط بهتر است از سایر محورهای جایگزین مانند هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت که ظرفیت بالاتری دارند استفاده شود.

به گفته شیرانی، برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به/از شهرهای گروه قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است.

وی به آخرین وضعیت جوی اشاره کرد و گفت: در برخی محورهای استان های اردبیل، گیلان و گلستان بارش باران گزارش شده است. 

شیرانی از هموطنان خواست قبل از تردد از طریق شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ترافیک پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ترافیک پلیس تهران بزرگ فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ترافیک پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور