Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حمید سیلاوی چهارشنبه در نشست با مسئولان دستگاه های مربوطه و نمایندگان کارگران شهرستان دشت آزادگان بیان کرد: مدیریت نامناسب  و عدم برنامه ریزی برای پرداخت مطالبات و  بهره برداری نکردن مناسب  از درآمدهای شهرداری ها و اداره آب و فاضلاب ، باعث انباشت این مشکلات و مطالبات کارگری شده و امید است با پیگیری صورت گرفته بتوانیم بخشی از مشکلات این قشر را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اینکه به اطلاع کارگران رسانده ام که پیگیر حل مشکلات آن ها هستم اظهار داشت: متاسفانه کارگران با حضور نیافتن در محل کار باعث تشدید و گره خوردن بیشتر مشکلات می شوند.

سیلاوی افزود:مشکل بیمه کارگران مرتفع شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته حقوق آنها نیز  پرداخت خواهد شد، از شهرداری  تقاضا داریم به گونه ای برنامه ریزی کند که  ضربه ای به خدمات شهری وارد نشود.

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: از مسئولان استانی و قضایی نیز درخواست شد نظارت بیشتری بر درآمدها و نحوه هزینه کرد آن ها در شهرداریها  داشته باشند و از نمایندگان کارگران نیز خواسته شده تا هرگونه موارد غیر قانونی را به به فرمانداری گزارش دهند.

کارگران شهرداری و آبداران شرکت آبفا در اغلب شهرستان های خوزستان با مشکل پرداخت بیمه و حقوق مواجه هستند.

کارگران شهرداری دشت آزادگان ۲ ماه حقوق معوقه و مطالبه دارند که طبق گفته مسئولان استانی مازاد نیرو در شهرداری یکی از عواملی است که باعث ایجاد مشکل در پرداخت حقوق آن ها شده است.

آبداران شرکت آبفا در سراسر استان خوزستان از سال گذشته  با ادغام شرکت آبفای روستایی و شهری با مشکل پرداخت حقوق مواجه هستند و تا کنون هشت ماه از حقوق آن ها پرداخت نشده است.

برچسب‌ها کارگر دشت آزادگان آب و فاضلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر دشت آزادگان آب و فاضلاب کارگر دشت آزادگان آب و فاضلاب دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، گویا مانعی برای حضور گل‌محمدی در تراکتور وجود دارد، البته خودش می‌گوید چیزی نیست. او دیروز با تایید خبر مذاکره با تراکتور گفت: «من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود. به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.» 

  ظاهرا گل‌محمدی قصد دارد از ظرفیت محبوبیت کریم باقری در تبریز هم استفاده کند. کریم در زمان حضور این مربی در پرسپولیس همواره کنار او بود و بعد از جدایی‌اش از جمع قرمزها، در جایی مشغول به کار نشد. درباره کریم باقری هم شایعاتی وجود داشت و دارد، ولی گویا او در فصل جدید لیگ برتر مشکلی برای کار ندارد و می‌تواند فعالیتش را آغاز کند. 

کریم باقری اهل تبریز است و در این شهر محبوبیت زیادی دارد. گل‌محمدی هم از او خواسته تا در فصل جدید کنارش باشد و مثل دوران حضور در پرسپولیس به مسائل فنی و مدیریت تیم کمک کند.

دیگر خبرها

  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود