Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@15:21:34 GMT

حکم سه شهردار دیگر خراسان جنوبی امضا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۹۰۵۴

حکم سه شهردار دیگر خراسان جنوبی امضا شد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، با امضای حمید ملانوری طی چند روز گذشته سه شهردار دیگر استان، فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.

براساس این احکام جداگانه "حسین اکبری" به عنوان شهردار فردوس، "حسین مقیمی" به عنوان شهردار درح و "محمد دانش مقدم" به عنوان شهردار طبس مسینا منصوب شدند.

در متن احکام انتصاب این سه شهردار آمده است: در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۷۵/۳/۱ اصلاحات بعدی، با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر و نظر به تعهد و شایستگی، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از متن این احکام آمده است: امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در نظر گرفتن عدالت در توزیع خدمات و امکانات و مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در تدوین برنامه راهبری توسعه‌گرا، تعامل با مسئولین، معتمدین و شورای اسلامی شهر، در ایجاد محیط سالم شهری و نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت، موفق باشید.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و ۳۱ شهر دارد.

پیش از این استاندار خراسان جنوبی با صدور احکام جداگانه، ابلاغ انتصاب شهرداران هشت شهر این استان را صادر کرد.

همزمان با آغاز به کار رسمی ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۱۴ مرداد امسال انتخاب شهرداران در دستور کار شوراهای شهر قرار گرفت.

برچسب‌ها شورای شهر حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی شورای شهر حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی مدیریت شهری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد

 در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است: در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱ خرداد ۱۳۷۵ و  اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی، در این حکم، ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی، از سوی مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور، به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی، ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی