Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، فهرست آثار حاضر در بخش مسابقه بین‌الملل سی‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

فهرست ۲۴ فیلم در سه بخش بلند داستانی، کوتاه داستانی و پویانمایی کوتاه این دوره جشنواره به شرح زیر است:

* بخش آثار بلند داستانی:

۱- «پدرم، ابرقهرمان» از هند، ۲- «لوسیا» از اسپانیا، ۳- «دوران کودکی چیک» از روسیه، ۴- «قصه یخ» از روسیه، ۵- «سوومی» از هند، ۶- «۱۹۸۲» از لبنان، نروژ و قطر، ۷- «حافظ برادر» از ترکیه، ۸- «پدربزرگ من یک فضایی است» از کرواسی، لوکزامبورک، نروژ، جمهوری چک، اسلوونی، اسلوواکی و بوسنی و هرزگوین، ۹- «مارتین و جنگل سحرآمیز» از جمهوری چک، اسلوواکی و آلمان، ۱۰- «پسران دریا» از ایران و ۱۱- «یدو» از ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بخش آثار کوتاه داستانی و پویانمایی کوتاه:

۱- «آبنات» از آلمان، ۲- «این جنگ نیست» از روسیه، ۳- «ستاره دنباله‌دار» از روسیه، ۴- «جعبه سیاه» از ترکیه، ۵- «سکوت رودخانه» از پرو، ۶- «سیاه و سفید» از سوییس، ۷- «توبی و توربوباس» از آلمان، ۸- «لورنزو و آینه» از ایتالیا، ۹- «شکارچی هیولا» از ایسلند و لهستان، ۱۰- «مادربزرگم ماتیلده» از مکزیک، ۱۱- «تی‌یره» از ایران، ۱۲- «برای بار دوم» از ایران و ۱۳- «آی‌دی» از ایران.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری علیرضا تابش از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار خواهد شد.

کد خبر 5321242 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان روسیه علیرضا تابش تئاتر ایران فیلم کوتاه جشنواره فیلم کوتاه تهران محمد خزاعی حسینیه مهر سازمان سینمایی درگذشت چهره ها فتحعلی اویسی رادیو فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر عکاسی سازمان صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟

با هماهنگی صورت گرفته از سوی مجموعه وزارت امور خارجه سفیران کشورهای مختلف از جمله برزیل، کوبا، قرقیزستان، تاجیکستان و پاکستان آمادگی خود را برای حضور در نخستین رویداد بین المللی اقتصاد دریامحور ایران در جزیره قشم اعلام کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش روز شنبه خبرگزاری تسنیم از قشم، هماهنگی و مذاکرات مختلفی با کشورهای دیگری نظیر روسیه، چین، هند، عمان، عراق، امارات متحده عربی، اندونزی و چندین کشور دیگر برای حضور سفرا و شرکت های فعال آنها در این رویداد صورت گرفته است.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی دبیرخانه نخستین رویداد بین المللی اقتصاد دریامحور ایران و با هماهنگی وزارت امور خارجه، بخش ویژه ای به عنوان پاویون بین‌الملل پیش‌بینی شده است که سفیران کشورهای مختلف و هیات همراه در آن مستقر خواهند شد.

با توجه به استقبال کشورهای مختلف برای حضور در این رویداد، پیش‌بینی می‌شود بخش بین‌الملل نقشی اثربخش در توسعه همکاری‌های تجاری در سطح بین‌الملل ایفا کند و شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند با هماهنگی دبیرخانه جلسات مذاکره با نمایندگان کشورهای مختلف را حول محورهای درخواستی خود برگزار نمایند.

بنا بر این گزارش، نخستین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران با هدف بررسی فرصتها، چالش‌ها و راهکارها و بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال، با تمرکز بر سیاست‌های کلی توسعه دریامحور با حضور دستگاه های عمومی، دولتی و غیردولتی، شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان و سفرای کشورهای مختلف جهان 25 تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری در جزیره قشم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7558/.

دیگر خبرها

  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست