Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حمیدرضا دهنوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این طرح بدون لحاظ وضعیت رنگ‌بندی شهرها و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا اجرا می‌شود و لغو آن منوط به مصوبه ستاد ملی کرونا است.
سرهنگ دهنوی با اشاره به در پیش بودن هفته ناجا، اضافه کرد: برای ترخیص خودروهایی که منع قضایی ندارند، در هفته ناجا تسهیلات ویژه‌ای پیش‌بینی شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر اعلامی که پیش تر صورت گرفته بود برابر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا، تردد از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در معابر تمام شهرهای کشور، با هر وضعیت کرونایی اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی ممنوع است و خودروهای متخلف ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا جریمه خودرو مشهد پلیس راهور ناجا پروتکلهای بهداشتی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جریمه خودرو مشهد ویروس کرونا جریمه خودرو مشهد پلیس راهور ناجا پروتکلهای بهداشتی محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است

رضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در مسیر بلوار کوثر به سمت آزادی، بلوار آزادی به سمت خیام، بلوار استقلال به سمت آزادی، میدان آزادی به سمت هتل پردیسان و مجتع آیه‌ها به سمت میدان جهاد ترافیک و کندی حرکت وجود دارد.

او افزود: در مسیر‌های میدان شهید فهیمده به سمت "خین عرب" و عکس آن، بزرگراه پیامبراعظم به سمت منزل آباد، اطراف حرم رضوی، خیابان طبرسی و بلوار نواب صفوی نیز کندی حرکت به وجود آمده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح خیابان میزان تصادفات خسارتی در این کلانشهر از صبح تا کنون ۲۵ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

اسدنژاد بیان کرد: دیروز ۴۲۱ فقره تصادف خسارتی و ۶۳ فقره تصادف جرحی با ۶۸ مصدوم در مشهد رخ داده است.

او تصریح کرد: همچنین دیروز در ۲ فقره تصادف فوتی در این کلانشهر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی