Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات پیش فصل NBA امروز با برگزاری 4 بازی ادامه یافت.

بامداد چهارشنبه، 4 بازی زیبا در مسابقات پیش فصل NBA برگزار شد.

به گزارش طرفداری، در اولین بازی برگزار شده، نیویورک نیکس با ایندیانا پیسرز دیدار کرد. در این بازی از کمبا واکر با جرزی نیکس رونمایی شد. در نهایت نیکس موفق شد این مسابقه را با حساب 125-104 برنده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفت بازیکن نیویورک در این بازی امتیازهایشان دو رقمی شد و بالاتر از همه، جولیوس رندل قرار داشت. رندل در این بازی 20 امتیاز و 9 ریباند بدست آورد و سهم ویژه ای در برد تیمش داشت. در تیم ایندیانا جاستین هالیدی 13 امتیاز آورد.

برای مشاهده آمار و ارقام این بازی اینجا کلیک کنید

در دومین بازی و جذاب ترین بازی برگزار شده، شیکاگو بولز در خانه به مصاف کلیولند کاوالیرز رفت. در این مسابقه ستارگان جدید بولز به میدان رفتند و در نمایش ابتدایی خود فوق العاده ظاهر شدند. دمار درزون و لانزو بال در این مسابقه عملکرد ویژه ای داشتند و در کنار نیکولا ووچیویچ و ستاره اصلی بولز یعنی زک لوین، تیمشان را در کسب این برد رهبری کردند. در پایان بازی شاهد نتیجه 131-95 بودیم. در تیم کلیولند نیز کالین سکستون 14 امتیاز کسب کرد.

برای مشاهده آمار و ارقام این بازی اینجا کلیک کنید

واشنگتن ویزاردز و هیوستون راکتس دیگر مسابقات امروز را برگزار کردند. کایل کوزما و مانترز هرل هم امروز اولین بازی اش را برای تیمشان انجام دادند. در پایان بازی این هیوستون بود که موفق شد با نتیجه 125-119 برنده شود. کوین پورتر جونیور با 25 امتیاز بهترین نمایش در میان هم تیمی هایش را داشت و باعث برد تیمش در این مسابقه شد.

برای مشاهده آمار و ارقام این بازی اینجا کلیک کنید

در آخرین بازی برگزار شده، قهرمان فصل گذشته لیگ یعنی میلواکی باکس در غیاب تمامی ستارگان خود با ممفیس گریزلیز دیدار کرد. در نهایت این ممفیس بود که توانست با نتیجه 87-77 برنده بازی شود. جا مورنت در این بازی کاملا غیر قابل توقف نشان می داد و بارها با حرکات تماشایی خود هواداران گریزلیز را به وجود آورد و در نهایت با 27 امتیاز، عامل پیروزی تیمش برابر باکس شد.

برای مشاهده آمار و ارقام این بازی اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید

پیش فصل NBA | پیروزی میامی، بوستون و گلدن استیت در روز شکست نایب قهرمان

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! فوتبالیست برزیلی، بعد از بیهوش کردن داور مسابقه دستگیر شد/ تصاویر حادثه علی دایی تحت عمل جراحی قرار گرفت افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! کیلیان ام باپه: هیچ وقت نمی توانیم در فوتبال آینده را پیش بینی کنیم رومن آبراموویچ پس از سه سال به انگلستان سفر کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برگزار شد کلیک کنید پیش فصل NBA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز نوزدهمین حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را مقابل استقلال ملاثانی برگزار خواهد کرد.

سپاهان در این مرحله 18 بار بازی کرده است و 13 پیروزی و پنج شکست تجربه کرده است و آمار خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی دارد و در بازی فردا مقابل استقلال ملاثانی هم کار سختی نخواهد داشت مگر اینکه شگفتی در این جام خلق شود.

آخرین باری که سپاهان در این مرحله حضور داشت مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در 30 دقیقه وقت اضافه مقابل این تیم شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت و یکی از تلخ‌ترین شکست های این تیم در جام حذفی بود.

امروز سپاهان مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی که شرایط عجیبی دارد به میدان خواهد رفت، این تیم در آخرین بازی مقابل فجرسپاسی حاضر نشد و به دلیل اینکه ورزشگاه برای برگزاری مسابقه در اختیار آنها قرار داده نشد بدون بازی به بازی با سپاهان رسید.

البته ملاثانی در بازی قبل صنعت نفت را در آبادان حذف کرده است و می‌تواند حریف سرسختی برای سپاهان باشد، آنها قبلا هم در جام حذفی پیش روی خوبی داشته اند.

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس