Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس باید در مقابل کسانی که به حقوق مردم تجاوز می‌کنند و امنیت جامعه را برهم می‌زنند با صلابت و اقتدار و در عین حال با عموم مردم حتی در حین اعمال قانون مهربان و با عقلانیت رفتار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  صبح امروز در جمع پرسنل ناجا در تربت حیدریه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید در تمامی حوزه‌های مختلف اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی داشته و بر اساس آن برنامه ریزی شود و ضمن پیشگیری با جرایم مقتدرانه برخورد کند، افزود: ما در قبال شهدا و خانواده آنان وظیفه داریم و بر این اساس پلیس باید تمام تلاش خود را بکار گیرد تا در درون جامعه کسانی که امنیت مردم را سلب می‌کنند، احساس ناامنی و افراد ضعیف نیز پلیس را مأمن و پناه خود قلمداد کنند.

بیشتر بخوانید

برگزاری مانور امداد و نجات جاده‌ای در تربت جام

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: باید دست کسانی که قمه به سوی مردم می‌کشند و باعث رعب و وحشت در جامعه می‌شوند چنانچه با تذکر از رفتار خود دست برندارد و همچنان مقاومت و عرض اندام می‌کنند را قلم کرد، چرا که پلیس نمی‌تواند تحمل کند کسی در جامعه موجبات آزار و اذیت مردم را فراهم کند.

اشتری از رونمایی سیستم جدید پلیس هوشمند در هفته ناجا خبر داد و بیان کرد: از ابتکارات جدید و هوشمند سازی در حوزه‌های مختلف در هفته ناجا رونمایی خواهد شد تا شاهد یک حرکت بسیار خوب در اجرای ماموریت‌ها باشیم.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که  صبح امروز برای افتتاح و بازدید از چند پروژه عمرانی پلیس وارد تربت حیدریه شده بود از سایت مسکن مهر، کلانتری در حال احداث محله شهید چمران و همچنین دیگر پروژه پلیس در منطقه گردشگری رودمعجن بخش بایگ  بازدید کرد و به دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های سردار اشتری در تربت حیدریه بود.

انتهای پیام//ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مسکن مهر امنیت ملی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، ظهر یکشنبه در آئین افتتاح شورای حل اختلاف ویژه نیروی انتظامی و اعطای احکام صلح یاران مستقر در کلانتری‌ها گفت: امروز برای ۲۱۹ نفر از کارکنان کلانتری‌های سراسر استان کرمان ابلاغ صلح یاری صادر شد.

وی با اشاره به اینکه همگان قدردان زحمات شبانه روزی پلیس هستند، افزود: فراجا با توجه به تعدد مسئولیت‌ها و وظایف خود، همچنان در جهت افزایش امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنید که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: ۴ هزار و ۵۰۰ پرونده به هیأت‌های صلح در استان ارجاع شده است که بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده به این هیأت‌ها منتهی به صلح و سازش شده است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: از آنجایی که نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد و در جریان مشکلات و مسائل جامعه می‌باشد، به هیأت‌های صلح و صلح یاران بیش از پیش نیاز می‌باشد.

وی با بیان این مطلب که نیاز به تعامل و همکاری بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش می‌باشد، افزود: بایستی کارکنان نیروهای انتظامی و دادگستری در جهت ترویج فرهنگ صلح وسازش در خانواده و جامعه تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: راه اندازی هیأت‌های حل اختلاف منجر به افزایش صلح و کاهش اختلافات در جامعه می‌گردد.

سردار ناصر فرشید، با بیان اینکه چندین سال است که در کلانتری‌های استان مشاور یا مددکار اجتماعی فعالیت دارند و پرونده‌های زیادی را به صلح و سازش رسانده‌اند افزود: امیدواریم همگی بتوانیم در راستای ارتقا آرامش و امنیت جامعه قدم برداریم.

کد خبر 6097301

دیگر خبرها

  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد