Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، محمود الزهار،  عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ”حماس“، تاکید کرد اشغالگران انگلیسی بودند که زمینه اشغالگری صهیونیست‌ها را در سرزمین فلسطین ایجاد کردند.

 محمود الزهار در سخنرانی خود در مراسم سی و چهارمین سالگرد تاسیس جنبش جهاد اسلامی گفت: هدف گروه‌های قهرمان فلسطینی همچنان آزادسازی سراسر سرزمین، حفاظت از ناموس، احترام به مقدسات و حفظ کرامت ملت فلسطین، پس از آن است که اشغالگران انگلیسی با اشغال سرزمین ملت فلسطین، به آن اهانت و سپس زمینه آن را فراهم کردند که زیر پای اشغالگران صهیونیست قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف جهاد اسلامی مانند هدف دیگر گروه‌ها و جنبش‌های مجاهد و مقاومت ملی قهرمان، آن است که فلسطینی‌ها با حفظ کرامت در وطن خودشان زندگی کنند، همانطور که خداوند خواسته است. انگلیس پس از جنایت اشغال این سرزمین، زمینه آن را فراهم کرد که جای پایی برای اشغالگری صهیونیست‌ها باشد.

عضو ارشد حماس تاکید کرد: ملت فلسطین از بازو‌های مقاومت با همه ابزارها، خط مشی و وسایل آن حمایت می‌کند. جهاد اسلامی، جنبشی در مسیر الهی و در مسیر آزاد کردن سرزمین مبارک است که خداوند به ما دستور داده است یهودیان را از آن بیرون کنیم، همانطور که در آیه ”وَ أَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ“ (و از آن جا که شما را بیرون کردند، آن‌ها را بیرون کنید) می‌فرماید. عظمت مقاومت آن است که بین هیچ جایی از سرزمین اشغالی فلسطین تفاوت قائل نمی‌شود. ما مرز‌های سال ۱۹۶۷ و ۱۹۴۸ و هیچ مرز دیگری را به رسمیت نمی‌شناسیم. ما فلسطین را همان سرزمینی می‌دانیم که اجداد ما به آن فلسطین می‌گفتند.

مقاومت اشغالگران را از غزه بیرون راند

الزهار افزود: تاوان مقاومت زیاد است، همانطور که ثواب آن هم عظیم است. عظمت مقاومت آن بود که فلسطینی‌ها را در داخل فلسطین و در خارج آن از بردگی اشغالگران آزاد کرد. مقاومت بود که اشغالگران را شکست داد و آن را از نوار غزه بیرون کرد که نشانه آشکاری از امکان بیرون کردن اشغالگران از فلسطین در نبرد وعده آخر است و شمشیر قدس فقط نمونه‌ای درباره آن بود.

وی خاطر نشان کرد: تاسیس جنبش جهاد اسلامی مانند دیگر جنبش‌های پیش و پس از آن، برای اجرای وظیفه الهی است. همه مبارزان جنبش جهاد اسلامی در داخل سرزمین اشغالی یا خارج از آن، این واقعیت را درک می‌کنند، همه سرزمین ما، مقدس است و با اینکه در اشغال است، اما متعلق به صاحبانش است و مقاومت برای بازگرداندن آن تلاش می‌کند. سران جهاد اسلامی درک کردند که مساجد همچنان قهرمان پرور و شهیدپرور است و هویت مساجد تغییر نخواهد کرد. سرزمین فلسطین با هر نوع اشغالگری انگلیسی یا یهودی، هویت خود را از دست نمی‌دهد و نخواهند توانست مقدسات فلسطین را غارت کنند.

محمود الزهار گفت: امروز تصویر کاملا روشن است و مشخص است که چه کسی میهن پرست و چه کسی خائن است، چه کسی به دنبال مقاومت و چه کسی به دنبال تجارت با شعار دادن است. گذشت زمان برای جدا شدن پاک و ناپاک از یکدیگر کافی است.

عضو دفتر سیاسی حماس در پایان تاکید کرد که باید با پول، جان، غربت و زندان، جهاد کرد. به پیروزی و آزادسازی اطمینان داریم. خداوند شهدای جنبش جهاد اسلامی و همه شهدای فلسطین را رحمت کند. هر سال مقاومت به آزادسازی نزدیک‌تر می‌شود و جهاد اسلامی و همه گروه‌های مقاومت به فلسطین نزدیک‌تر می‌شوند و قدس به پیروزی نزدیک‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنبش حماس رژیم صهیونیستی جنبش جهاد اسلامی مسئله فلسطین جنبش جهاد اسلامی چه کسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرک‌نشینان صهیونیست امشب نیز به تظاهرات اعتراضی خود علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دادند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدها شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در «تل‌آویو» دست به تظاهرات زده و خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک‌نشینان معترض خیابان «بیگن» تل‌آویو را برای فشار جهت اقدام برای خارج‌کردن اسیران صهیونیست از نوار غزه مسدود کرده‌اند.

علاوه بر این خبرنگار الجزیره گزارش داد که ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به اظهارات نتانیاهو در خصوص حمله به رفح دست به تظاهرات زده‌اند.

همچنین خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه خواهان نشست فوری با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اطلاع از رویکرد جدید توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست