Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد فلاحت‌زاده، سرمربی تیم شهدای رزکان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص حضور تیم شهدای رزکان در این فصل لیگ دسته دو کشور، گفت: کار سختی در پیش داریم زیرا این تیم متعلق به مردم کرج هست و باتوجه به اینکه نام شهدای روی تیم هست مسؤولیت ما دوچندان می‌شود باید جوابگو محبت‌های مردم باشیم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم و باعث افتخاره که در شهر خودم مربیگری ‌کنم ما مدیون تمام تلاش‌های این جوانان هستیم که با همدلی و اتحاد خود تیم را به این مرحله رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم شهدای رزکان با بیان اینکه این تیم مردمی است، افزود: باید از تمام پتانسیل‌های استان استفاده کنیم در جلساتی که از بازیکنان بومی و آینده‌دار استان تست‌گیری انجام و ۲ بازیکن باتکنیک بومی به جمع بازیکنان رزکان اضافه شد ولی برای تکمیل تیم و قوت بخشیدن نقاط ضعف یک لیست خرید آماده کردیم.

وی در خصوص شرایط قرارداد و مبلغ آن، بیان کرد: تا این مرحله برادران کریمی با مدیریت حساب شده تیم از لحاظ مالی تامین کردند از این پس نیز با جذب حامی مالی دیگر مشکلات تیم برطرف میکنند و طبق قرارداد پرداختی بازیکنان انجام می‌شود.

فلاحت زاده در خصوص تیم سقوط کرده گل ریحان، اظهار کرد: این تیم اصلا ماهیت یک تیم ندارد و تیمی که هیچکس سرجا و سمت خود نباشد صددرصد به مشکل برمیخورد و بنیان تیم بهم میریزد، شهدای رزکان دارای شرایط و مدیریت دقیقی است که با برنامه‌ریزی این تیم را تا این مرحله بالا آورده است.

سرمربی تیم شهدای رزکان، در رابطه با هدف خود در این تیم، اضافه کرد: مسلما هدف هر مربی صعود به مراحل بالاتر هست ما نیز تلاش می‌کنیم نمایندها شایسته‌ای برای کرج باشیم و بتوانیم به لیگ‌های سطح برتر کشور صعود کنیم.

فلاحت‌زاده، در پایان تصریح کرد: کرج از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است و حتی توانایی داشتن نماینده در لیگ یک و حتی لیگ برتر فوتبال کشور را دارد، از همه مسئولین، مردم و اصحاب رسانه می‌خواهم تیم تنها نزارند و در کنار ما برای حضوری مقتدر همراه باشند.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم رزکان لیگ دسته دو بازیکن خبرگزاری فارس البرز کرج تیم شهدای رزکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد

آفتاب‌‌نیوز :

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد