Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی همزمان با شب شهادت هشتمین ستاره آسمان امامت حضرت رضا(ع) طرح بزرگ «سراج‌الله» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط مرکز قرآن آستان قدس رضوی، ۱۴ مهر ماه پس از نماز مغرب و عشاء و همزمان با شب شهادت امام رضا(ع)، سوره مبارکه «انسان» در حرم مطهر هشتمین اختر درخشان آسمان امامت به صورت دسته‌جمعی قرائت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش مرکز قرآن آستان قدس رضوی، این طرح که تحت عنوان «سراج‌الله» با شعار «همه خادم الرضائیم» و در قالب پویش «همه با قرآن یک امتیم» اجرایی می‌شود به صورت همزمان در اعتاب مقدسه، بقاع متبرکه و مساجد منتخب سراسر کشور برگزار خواهد شد و برکات معنوی آن نثار ساحت منور حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و ائمه اطهار(ع) خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوي شهادت امام رضا ع قرآن کريم قرائت قرآن سوره انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر

فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: در جلسه ستاد برگزاری مراسمات دهه کرامت در شهرستان مصوب شد جشن‌های زیر سایه خورشید دهه کرامت در تاریخ ۲۶و۲۷ اردیبهشت باحضور خادمان امام رضا (ع) شهرستان بندر ماهشهر برگزار شود.

او می‌گوید: جشن های دهه کرامت با استقبال از خادمان امام رضا (ع) و غبارروبی گلزار شهدا با حضور مسئولان شهرستان آغاز می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • اعزام سفیران کریمه اهل بیت(س) به سراسر کشور در دهه کرامت
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • درب طلای حرم امام رضا(ع) آماده شد
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس